jongen met vriendin gezoend

  • 18 September 2023
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

laatst heb ik een hele goede vriend van mij gezoend, terwijl ik wist dat hij een vriendin had. ik voel me hier sindsdien niet normaal schuldig over en kan niet meer normaal slapen. ik had zelfs een nachtmerrie dat zijn vriendin me in elkaar sloeg.

nou was het geval dat hij me had wijsgemaakt dat hij het zou gaan uitmaken (wat mijn actie niet goed praat natuurlijk), maar nu heeft hij dit alles aan haar verteld en hebben ze besloten om het nog een keer te proberen.

ik durf nu niet meer met deze vriend in contact te komen aangezien zijn vriendin me doodsbedrijgingen heeft gestuurd en aan mensen heeft gevraagd wat mijn rooster is.

ik weet dat ik fout zit maar ik weet echt niet wat ik moet doen. en ik kan er niet bij met mijn hoofd hoe ze hem nog wilt nadat hij is vreemdgegaan.

ook zit ik met deze vriend op school en hebben we samen met onze vriendengroep nog een hele boel dingen gepland staan, maar ik durf hem bijna geen eens aan te kijken. ik durf zelfs bijna niet naar buiten omdat ik bang ben dat ik haar tegen kom. ik weet niet wat ik moet doen en ik ben echt super boos op mezelf.

ben ik een slecht persoon?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

hoi @emma1233 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

veel succes!

Yasmin, de Kindertelefoon

Hey emma1233

 

Jammer dat je in zo'n rot situatie zit.

Je bent geen slecht persoon 

Je hebt een foute keuzen gemaakt maar dat doet iedereen 

Het is eigenlijk zijn fout want hij zoende jouw ook

En ik weet niet hoe uit jullie zijn maar zeg het tegen je ouders en vertel het tegen iemand die je vertrouwd en moch je het eng vinden bel of chat dan naar de kinder telefoon 

Ik hoop dat je weer meer durft te gaan doen 

Veel succes 

Reageer