Skip to main content
Vraag

Jongen leuk van school

• September 21, 2025
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

hey! 

ik heb een vraagje. ik vind sinds kort een jongen van me school leuk. ik en me vriendinnen hebben een bijnaam voor hem namelijk banaan😭 dus ik zal hem nu ook zo noemen! ik begon hem leuk te vinden toen ik op kamp was met school (nu 2 weken geleden). na kamp hem ik hem gevolgd op tiktok en hij volgde me terug en stuurde zo een zwaai handje (👋🏼) ik stuurde het terug en we hadden een leuk gesprek. uiteindelijk durfde ik zijn snapchat te vragen. dat was ook allemaal leuk en we snapte best veel. 3 dagen geleden durfde ik voor het eerst slaaplekker met een roze hartje te sturen waarop hij “slaaplekkerr!!” reageerde zonder hartje dus. mij maakte dat best onzeker en begon te twijfelen of hij me überhaupt beetje leuk vond ( ik dacht namelijk van wel). gister vroeg ik zijn locatie en die gaf hij dus dat vond ik weer fijn. op school kijkt hij me altijd aan enzo maar praat niet echt tegen me soms een grapje ofzo. hij is ook best vaak online en reageert hij niet op mij. Hij geeft voor mijn gevoel echt mixed signals. Mijn vraag is dus wat moet ik hiermee? en is er nog een kans? doen jongens dit vaker? 

alvast bedankt 💕

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 23, 2025

Hey! Als ik het zo lees heb je best kans dat hij jou heel leuk vind en dat hij tegelijk ook voorzichtig is. Dat hij niet te uitbundig wil doen of te veel wil laten merken wat ie voelt. Kan best zijn dat hij net als jij ook vol met vragen zit hoe jij over hem denkt enzo want jongens zijn vaak ook ontzettend onzeker ! Bloost hij ook als ie naar je kijkt bijvoorbeeld?  ( Dat had ik wel heel erg daardoor zagen de meisjes meteen dat ik verliefd was haha). En ja jongens doen dit zeker vaker en dat is dan uit onzekerheid meestal. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij jou "gewoon aardig" vind maar je komt er uiteindelijk alleen maar achter als je een keer samen bent en dan kunt praten en aanvoelen. Blijf in elk geval ff contact houden en als hij niet verder komt dan een handje en een keer kijken dan weet je ook genoeg natuurlijk. Ik hoop dat het meer wordt dan dat 😉😘

Liefs, Tover xxx

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 23, 2025

Hey Fleur ik zou het met hem erover hebben en anders misschien gewoon met hem alleen ergens chillen ofzo of je nodigt hem thuis bij jou uit gwn als vrienden dan want het klinkt alsof jullie voornamelijk alleen maar online contact hebben met elkaar. En ja jongens sturen vaak op die manier slaaplekkee als ze het wel echt menen (doe ik ook op die manier) hoop dat je hier wat aan hebt 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 23, 2025

Ik denk eerlijk gezegd dat je wel kans hebt en dat hij het gewoon voorzichtig doet 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Het is echt verwarrend als een jongen soms lief doet en soms niet zo, dat noemen mensen mixed signals. Dat doen jongens best vaak hoor, dus jij bent niet raar of zo.

Het kan helpen om te letten op kleine dingen, zoals of hij naar je kijkt, lacht om grapjes of af en toe iets terugstuurt. Dat betekent meestal dat hij je wel een beetje leuk vindt, maar misschien verlegen is of niet goed weet hoe hij moet laten zien dat hij je leuk vindt.

Je kan ook subtiel vragen hoe hij over jullie denkt, bijvoorbeeld op een grappige of lichte manier: “Vind je het leuk om met me te appen?” Dan weet je wat hij denkt zonder dat het awkward wordt.

En probeer je niet te veel druk te maken over elke reactie, soms duurt het gewoon even voor jongens antwoorden. 💖

xx liefs Wolf 🐺

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • October 2, 2025

Heyy fleur rsss

Je hoeft echt niet aan jezelf te twijfelen of onzeker te zijn hierdoor 

En ja jongens zijn gwn heel slecht in signalen geven en opvangen

En eventueel als je hem spreekt kan je op subtiele wijze dingen vragen om meer duidelijkheid te krijgen

Groetjes myla