Skip to main content

Hey ik zit met een probleem 

ik heb 2 jaar lang met een jongen laten we hem thijs noemen in de klas gezeten. We waren echt goeie vrienden en beide zelfde interesses enzo. Af en toe vraag ok gewoon mensen mee uit eten omdat we dan gaan wokken ofzo is gezellig weet je wel. Ik vroeg hem dus puur vriendschappelijk en toen zei hij had hij niet kon. Nouja goed kan natuurlijk alleen later zei hij zo van ja ik kon wel alleen ik durfde niet. Nou toen had k nog niet echt gevoelens ofzo. Maar nu hij niet meer in mn klas zit begin ik hem wel een beetje te missen en word ik altijd helemaal blij als ik een berichtje van hem krijg of als ik hem weer eens op school door de gangen zie.. dus hoe nou eigenlijk want stiekem vind ik hem wel leuk

Hoi, ik denk dat je hem gerust nog weer een berichtje kunt sturen. En dan belangstelling tonen is altijd goed. Je merkt vast wel aan de manier waarop hij reageert of hij het leuk vind. Trouwens legde hij nog uit waarom hij niet durfde? Misschien kun je daar ook wat uit afleiden? Ik denk dat je gewoon op een leuke en vriendelijke manier contact zou kunnen houden en  hem dan ook  irl aanspreken en gewoon een gezellig gesprekje voeren. En dan voel je echt vanzelf aan of hij misschien wel wil afspreken bijvoorbeeld 😉  succes, het lukt vast wel. Wees vooral jezelf dat is al helemaal perfect! 

Groetjes liefs Tartan X 

Hey Girl Online hier,

Je moet hem misschien nog eens sturen om af te spreken. Maar je bent niet perce verliefd.Dat hij niet durft kan misschien wel een teken zijn…..maar mis is hij nu al op iemand anders .

Toch veel succes

Girl Online gaat offline ;)

Reageer