Vraag

jongen leren kennen via snap

  • 9 July 2023
  • 8 reacties
  • 320 Bekeken

Badge

Kheb een jongen via snapchat leren kennen en hij is heel aardig enz maar hij is 16 en ik 13 ik vindt hem ni heel knap ma hij is wel aardig en hoe meer ik met hem praat hoe aardiger ik hem vindt nu heeft hij gevraagd om alleen met hem af te spreken zou ik dat doen?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +5

NEE niet doen misschien is hij wel ouder dan 20 je krijgt er echt spijt van

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou het niet doen als hij meteen vraagt alleen

Badge

ik zou op leten als ik joe was

Badge

He je kan het doen maar ik zal een vriendin me nemen of iemand die je vertrouwt en dan dat hij/zij op een afstand toe gaat kijken 

Reputatie 2
Badge +2

hoi hoi, had hetzelfde met mijn vriend wij spraken voor het eerst gewoon af bij mij thuis en dan film kijken op me slaapkamer mocht er iets niet waar zijn bijvoorbeeld zijn leeftijd dan ben je thuis en waarschijnlijk je ouders ook!

xx

Reputatie 1
Badge +1

Zelf ben ik 14 en ik zou zeggen dat het beste is om het niet te doen en als je het wilt dat je iemand mee neemt 👻:?

Ik heb ik wel mensen via snap leren kennen. Wel vaak als ik ze al een keer gezien heb.  Eerste keer afspreken doe ik dan in een groep.  Dus zijn vrienden en mijn vriendinnen.  Dan weet je meestal wel of het klikt. 

Reputatie 4
Badge +3

hallo , om even je het te laten inzien dat het echt geen goed idee is schrijf ik hiero even een paragraafje met redenen om het niet te doen.

kijk je kan die jongen wel heeel leuk vinden enzo maar je weet niet wat zijn echte bedoelingen zijn , er bestaan mensen die we loverboys noemen en dat zijn jongens die jou eerst heel goed gaan behandelen , een goed gevoel gaan geven en gwn leuk met je gaan doen maar deze hebben meestal hele slechte bedoelingen met kwetsbare en jonge meiden zoals jou. je kan meschien wel denken dat je alles beter weet als je zo iets als dit leest maar neem het maar van me aan dat je het echt niet moet doen want de concequenties van dit soort acties kunnen je voor het leven beschadigen ookal zie je het zelf niet aankomen. dat hij alleen wil zegt al genoeg , gelijk blokkeren is mijn advies want dit lijkt me precies weer zo’n situatie. en alles wat dat soort jongens je vertellen zijn 99% van de tijd leugens , want ze vinden je niet leuk , ze willen niks goeds met je en ze willen je alleen gebruiken en dat leuk doen is allemaal fake en ja  dat is veel erger dan dat het klinkt dus stay safe :)

-rattie 

Reageer