Skip to main content
Vraag

jongen is verliefd op mij help!

• June 19, 2025
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Ster
Forum|alt.badge.img+1

Hoi mensen ik zit met iets en ik heb advies nodig. 

ok er is dus een jongen we noemen hem even kaas. 
Kaas is een vriend van mijn broer en ze gingen een keer logeren en mijn mijn kamer werdt verbouwd op dat moment dus ik moest ook in zijn kamer. Toen hebben kaas en ik over van alles en nog wat geklets me broer viel namelijk al snel in slaap. Ook over sexuele dingen en mensen waar we verliefd op waren. De volgende dag vroeg hij mij verkering en ik zei ja omdat het was echt heel gezellig enzo. Maar na een paar dagen deed hij een beetje raar naar mij. Hij ging allemaal rare dingen vragen enzo, ik voelde me daar niet fijn bij en heb het toen uitgemaakt. Dat was iets van twee maanden geleden en ik dacht dat hij niet meer op me was enzo omdat we ook noooit meer praten. Maar hij heeft me geapt dat hij me nog steeds op me is. 

wat moet ik doen? Ik heb al gezegd dat ik niet meer op hem ben. Maar hij blijf me appen en op school gaat hij de hele tijd naar me lachen en knipoog geven. Ik ben eigenlijk een beetje bang… wat moet ik doen?

1 reactie

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Als je niet meer samen met hem wil zijn, moet je dat zeggen. Je hoeft echt niet bang te zijn voor die jongen, hij doet jou waarschijnlijk niks aan. Jij bent degene met de keuze, dus die moet je maken. Je kan ook zeggen dat je gewoon vrienden wil blijven. 

Veel liefs