Jongen is verliefd op mij

  • 19 May 2024
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Badge

hallo allemaal, ik zit met een probleem. Dus er is een jongen en die is verliefd op mij. Maar op het begin vond ik dat niet erg want ik zag hem ook wel zitten. Dus daardoor dacht hij dat ik ook verliefd was op hem, maar ik vond hem gwn leuk. Maar na een tijdje waren mijn gevoelens weg, maar ik wou wel nog vrienden blijven. Maar hij blijft geloven dat hij nog altijd kans maakt, omdat ik nog met hem stuurde. Ook geeft hij mij cadeautjes. Want er zat een sleutelhanger met mijn naam in zijn pennenzak die hij wou geven. En iemand in de klas had die sleutelhanger gezien, en nu weet heel de klas ervan. En da is echt gwn cringe 

dus weet er iemand hou ik moet duidelijk maken dat ik hem nie wil (op een vriendelijke manier) 

want ik ben hem nu aan het skippen, maar dat werkt ook niet echt want daar word hij gewoon boos op

(we zijn trouwens allebei 15)


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hi, ik snap de struggle, in plaats van hem negeren kun je ook gewoon zeggen wat je dwars zit. Bijvoorbeeld : “Ik vind je erg aardig maar heb geen gevoelens die verder gaan dan vriendschap”.  Als je eerlijk met hem bent is er geen ruimte voor onduidelijkheden. 

 

Groetjes ikwilanoniemblijven x

Reageer