Skip to main content

hee , ik heb een  rare vraag ik ben zelf 16 jaar en ben nu van de middelbare af ik vind een jongen heel erg leuk uit de derde alleen hij is bijna 9 maand jonger. ik weet alleen niet of t kan want ik had mensen gevraagd en sommige zeggen het kan wel en andere weer van dat het raar is. dus vandaar dat ik het eventjes na vraag. daarom denk ik er zelf ook steeds meer over na want ik ben dan van school af en dan zit hij in de 4e.. 

Groetjes

Hoi! Houd je van hem ? Heb je zin om leuke dingen met hem te doen en lekker verliefd op elkaar te zijn? Doen! 9 maanden is echt een heel klein verschil ! Wat telt is, of jullie elkaar leuk vinden en wat ik zei, lekker verliefd zijn. En vooral niks aantrekken van het commentaar of gezeur van anderen, het is jullie gevoel en jullie liefde ! Geniet er lekker van ! 😍

Groetjes liefs Tartan X

Heyy @Anoniem1976,

9 maanden is echt niet een groot verschil hoor! Maak je daar maar geen zorgen om! :)

Groetjess! <3

Hey @Anoniem1976 

9 maanden jonger is nu ook weer niet zoveel verschil als je er echt veel voor voelt zou je misschien een brief kunnen schrijven

😘 @Anymoymous 

Hoiii

9 maanden is niet een heel groot verschil. Als je hem echt leuk vind vooral doen! Als anderen er reacties op geven van wat raar enz gwn niks vaan aantrekken.

Ik hoop dat dit je misch heeft geholpen

doeiii

Reageer