Er is dus een jongen die ik leuk vind, hij werkt bij de supermarkt. We kennen elkaar eigenlijk nauwelijks. Versiertrucs passen gewoon niet bij mij. Dus ik heb hem een spraakmemo gestuurd via whatsapp en hem gewoon de waarheid vertelt. (Hoe ik aan zijn nummer kwam en dat ik eigenlijk wel wilde afspreken). Hij is sindsdien heel vaak online geweest en hij nog steeds niets gestuurd! Wat betekent dit en wat moet ik doen!
Hij was waarschijnlijk in shock omdat hij het niet had verwacht of hij is verlegen omdat hij niet weet wat hij moet zeggen. Of hij vindt je niet leuk, maar dat hoop ik echt niet voor je.
houd je ons op de hoogte van wat er verder gebeurt?
-koekiemonster
Ik denk dat jij hem beetje verrast hebt hiermee aangezien jullie elkaar nog nauwelijks kennen. .
Bedankt voor de reacties
Hij heeft uiteindelijk toch nog wat gestuurd na drie dagen en daarin zei hij dat hij wel een keer zou willen afspreken en elkaar leren kennen. Ik ben heel erg benieuwd, want ik merk aan hem dat hij echt heel verlegen is. Ik wil graag voordat we afspreken contact met hem hebben, maar ik wil niet dat het de hele tijd van mijn kant komt. Dus moet ik gewoon niets doen, toch wel iets vragen of misschien zelfs gewoon zeggen dat het misschien leuk is om alvast meer contact te hebben? Nog tips?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.