Vraag

jongen fixen

  • 13 July 2022
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal, op school zie ik weleens een jongen lopen en doordat ik gesprekken afluister weet ik zijn naam en leeftijd. Ik hoor hem weleens met andere praten en ik weet niet waarom maar ik vind hem zo leuk en ik denk heel de tijd aan hem terwijl ik hem niet eens ken. Hij zit in een andere klas en ik hoop dat ik volgend jaar bij hem in de klas kom. Maar mijn vraag is dus eigenlijk: hoe krijg ik contact met iemand die mij waarschijnlijk niet eens kent. Ik wil hem gewoon beter leren kennen enzo maar ik weet echt niet hoe ik hem kan opzoeken.. tipssss? 

 


3 reacties

Zoek hem op op insta.  Veel mensen hebben hun snap op hun insta staan en dan kan je hem toevoegen. 

Badge

Hallo !

Misschien kan je met een vriend of vriendin vsn jou die hij ook kent meegaan om te praten met hem ? verder zou je ook gewoon (als je dat durft) nwwr hem toe kunnen lopen en met hem te praten , ik zou dat dan wel op de gang doenn ofzo. Dus niet wanneer hij met veel vrienden is . Verder lan je hem opzoeken dooor misschien op insta zijn naam tussen de volgers van een vriend van hem die je kent op te zoeken? Ik hoop dat ik je genoeg heb geholpen ermee!! Veel suc6! Zou je ook alsjeblieft op mijn topic op mijn account willen reageren?? 

Vriendelijke groetjes van mij:)

Reputatie 3
Badge +2

Zoek hem op op insta.  Veel mensen hebben hun snap op hun insta staan en dan kan je hem toevoegen. 

Precies!

Kijk bijv of een account met iets van z'n naam het insta van school volgt of via via de vrienden van hem via de klasgenoot van jou kijken in volgers en opzoeken

 

Dan het gesprek beginnen

Als ie vraagt wrm je hem volgt zeg je gwn van ik zag je bij voorgesteld en je leek me wel leuk 😉

Of je geeft een nog grotere hint : ik zag je en je leek me wel leuk dus ik heb je opgezocht

 

Nog vragen van hoe en wat?

Stek ze!

Laterss

Reageer