Skip to main content

Hoi! Ik ben afgelopen zomervakantie op kamp geweest en heb daar een jongen leren kennen. Ik heb het vermoeden dat hij verliefd op me was/is. Ten eerste had hij heel veel lieve aandacht voor mij. Bij de spooktocht kwam iemand op het idee om allemaal hand in hand ten lopen, en (laten we hem even M noemen) wilde heel graag naast mij. Dit was ook het moment waarop ik ging vermoeden dat hij me leuk vond. M vroeg ook of ik met hem naar zijn tent wilde lopen en dat heb ik gedaan. Toen vroeg hij ook om mijn snap.  Ook toonde hij veel interesse. Ik had het gevoel dat M me leuker vond dan de andere meiden.

Een paar weken na het kamp had hij me zelfs nog geappt, om te vragen hoe het met me ging enzo.

Ik twijfel of hij echt verliefd op me is, of hij me gewoon aardig vond. Het zou ook kunnen dat M denkt dat ik op hem ben en dat hij daarom zo deed. Ik ben niet echt op hem, maar ik zit tussen iemand aardig vinden en verliefd zijn. Ik zou best verkering met hem willen, al woont hij wel ver weg.

Maar ik weet niet zeker of hij me echt leuk vind. Ik ben van plan om hem ook een keer te appen (om  dezelfde reden) Waarschijnlijk zien we elkaar volgende zomer weer. Hebben jullie advies?

Ik denk dat hij  jou sws wel leuk vind, hij doet zomaar zo aardig.

Veel suc6 en groetjes van sinasappelbroodje 

Reageer