Vraag

Jongen die mij leuk vind, maar ik vind een ander meisje leuk

  • 21 March 2023
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Hoii ik ben 16 en bi:))

Ik werk sinds kort ergens en daar ontmoette ik in de eerste week een jongen waarmee ik het wel kon vinden, maar hij is niet helemaal mijn type. Hij gaf z’n snap en vroeg me later die avond om die week af te spreken omdat ie me wel cute vond. Dus we spraken af maar ik wist niet zo goed of ik t nou wel wilde en heb het afgezegd. Daarna hebben we niet echt meer gepraat of gesnapt, alleen een een paar woorden tijdens werk. Maar er is ook een meisje daar die ik wel zie zitten, ze is superlief, maar we hebben nog niet veel gepraat. Ik vermoed dat ze wel bi/lesbi is maar ben niet 100% zeker.

Wat denken jullie? Ik ben bang dat als ik voor de jongen kies dat ik al mijn kansen met het meisje verpest… En met de jongen weet ik niet zeker of t wat kan worden.

Ik ben trouwens best wel geïnteresseerd in seks maar heb nog geen ervaring, ik zie seks met een jongen wel zitten en van het meisje weet ik niet of ze seks zou willen


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Doe waar je je goed bij voelt

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Axbtje,

 

het lijkt een keuze tussen ‘houden van’ en ‘ervaring met seks opdoen’ en waar je de grootste kans van slagen bij hebt….. ik zou toch mijn hart volgen en voor de ware liefde kiezen, maar ja, doe waar je je goed bij voelt. Het gaat uiteindelijk om jou, als ik het zo lees. Misschien vindt die jongen het niet erg als ie erachter komt dat ie gebruikt is voor seks, nadat je hem eerst hebt afgewezen…. tenminste als je seks met diezelfde jongen bedoelt….bedoel je een andere jongen, dan ligt het wel iets anders, vind ik

 

Gr. MickeyMouse

 

Reageer