Vraag

jongen

  • 18 April 2022
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben al twee jaar bevriend met een jongen, in die twee jaar heeft hij aan het begin van onze vriendschap mij verteld dat hij verliefd op me was via het internet. Een jaar later deed hij dat opnieuw.  Ik ben nog vrienden met hem. Hij zorgde er altijd voor dat ik me schuldig voelde over het feit dat ik hem afgewezen had door rare dingen te sturen naar me over dat ik de reden ben dat hij huilt enzo. Ik negeerde dat maar en dacht dat dat wel over zou gaan. Na een tijdje stuurde hij me dat niet meer. Begin dit jaar ging ik met hem en een ander meisje naar de bios voor de fun, toen de film klaar was was het al donker buiten en ik wachtte met hem op z’n broer die hem zou komen ophalen, ik was met de fiets en ben bang in het donker. Hij zei tegen me ; ’ik hoop dat je verkracht wordt en dat iemand je van de fiets af sleurt’ ik zei tegen hem dat het geen leuke grap is. Uiteindelijk toen ik thuis was voelde ik me er nog steeds rottig over.  
Hij negeerde me ook toen hij voor twee maanden een vriendin kreeg en nu dat uit is praat hij weer tegen me. Hij wilt nu morgen of woensdag na school met me praten en ik ben een beetje bang. Gaat hij me weer vertellen dat hij me leuk vindt en kan ik hem dan weer afwijzen want ik voel me daar altijd schuldig. 


1 reactie

Reputatie 3
Badge

hey k snap dat je er dan schuldig over voelt maar hij moet ook begrijpen dat nee nee is en dat hij dat gewoon moet respecteren.  en je hoeft je er ook niet schuldig over te voelen.

de opmerking die hij buiten de bios zei vind k eerlijk gezegd niet kunnen als hij weet dat je bang bent in het donker sws wens je je vrienden dat niet toe toch?

k hoop dat je er iets aan hebt.

Xxx Geline

Reageer