Skip to main content

Ik en mijn vriend hebben nu ongeveer een halfjaar een relatie en we houden heel erg veel van elkaar en het gaat allemaal goed. Ik merk alleen de laatste tijd dat ik een soort raar gevoel in m'n buik krijg als hij het gewoon leuk heeft op een feestje van vrienden ofzo. Nu is hij een erg sociaal persoon en heeft hij veel vrienden/feestjes en ik heb een wat kleinere cirkel aan vriendinnen/vrienden. Va dit contrast heb ik alleen volgens mij niet echt last. Ik weet alleen niet of dat rare gevoel dan toch jaloezie is dat hij dat wel heeft (ik gun het hem natuurlijk wel enorm, hij heeft er zelf niks mee te maken!!) of dat ik dan gewoon graag met hem wil zijn i.p.v. dat hij het leuk heeft met zijn vrienden. Misschien is het ook goed om te vermelden dat ik altijd (voordat ik mijn vriend kende die later bij zijn vriendengroep kwam) een beetje op heb gekeken naar die vriendengroep. Ik wil hier wel graag vanaf en is het raar dat ik dit heb? Want als ik dit zo typ voel ik me een beetje toxic ofzo en ik heb mezelf er ook alleen maar mee.  Heeft iemand hier ook ervaring mee? 

Geen reactie

Reageer