Skip to main content
Vraag

Jaloers op mensen in een relatie

• October 27, 2025
  • 35 reacties
  • 387 Bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 28, 2025

@ja_ppie  maar ze vind jou dus wel leuk en doet haar best voor je? Blijkbaar wil ze jou wel overtuigen dat jij nu voor haar de ware bent. Misschien strugglede zij met haar gevoelens en besefte ze daarna dat ze voor jou voelt. Dat is niet meteen erg denk ik. Wees niet te streng voor haar, en jezelf. Ze is ook nog een puber en dan is gevoel niet altijd perfect. Give it a chance 🫂🥰 je bent een lieve jongen en iets mooiers dan liefde en iemand "vergeven" bestaat niet 😊😉 Groetjes Tjempie xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • November 29, 2025

@Tjempie was mss ook een overreaction van mij. We hebben ook geen relatie of zo (nog niet😌) We hebben wel echt een goede klik, dat wil ik niet zomaar aan de kant zetten dus ik ga het nog een 2de kans geven. Bedankt voor het advies❤️

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 29, 2025

Op jou leeftijd is dat heel normaal dat je jaloers bent op mensen met een relatie, mijn tip is dat je gewoon op mensen moet afgaan die je aantrekkelijk lijken. En er proberen een babbeltje mee te slaan ik weet dat het gemakkelijker gezegd is dan gedaan 😉Nog veel succes!

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • December 2, 2025

Pffff nou die 2de kans hoeft ook niet meer dus. Ze heeft vandaag duidelijk gemaakt dat ze toch niks met me wil verder, iets met dat ik haar niet vertrouw. Heb ik het dus mooi verkloot, well done me. fml

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • December 2, 2025

Oh, en ze heeft me dus net geblokkeerd op snap. kutzooi  (wil niet zielig doen hoor maar moest het even kwijt)

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 2, 2025

Heyy ​@ja_ppie ,

Ahh dat vind ik echt rot voor je.. Je doet niet zielig hoor, logisch dat je je zo voelt!!❤

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 2, 2025

Hey ​@ja_ppie  wat ontzettend balen voor je 🫂♥️  liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 2, 2025

Ik ben het eens met Tover en Cantaloupe, je stelt je echt niet aan en wat vervelend. 🫂❤️

Liefs Yusa 😘😘

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • December 2, 2025

@Cantaloupe en ​@Tover01 Bedankt. Ik had niet verwacht dat het zo zou gaan, ze was echt in een keer klaar met me. Ik heb ook sorry gezegd dat ik zo reageerde en dat ik haar geloof. Ik snap het echt niet

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

Dit is echt heel herkenbaar