Skip to main content

hoi hoi, ik weet dat dit miss als een dommme vraag klinkt maar ik ben op dit moment erg jaloers, dit komt omdat ik een jongen leuk vind en hij mij ook maar we hebben nog niks vast dus ergens ben ik bang dat hij een ander vind. het is niet zo dat ik dicht bij heb woon wand het is wel stukje weg ong 1,5 uur rijden 

kunnen jullie mij helpen om dit bijv onder controle te houden en jullie eigen ervaring delen hier over 

sorry voor alle spelfouten wand ik heb dyslexie 

xx 

Heyy. Ik vind ook een jongen leuk op dit moment maar eigenlijk ben ik ook een beetje jaloers omdat hij vaak met een meisje praat waar hij een crush op had, maar ja, vraag hem gewoon verkering, ik heb het ook gedaan maar het ging mis dus nu weet ik dat hij me niet leuk vindt. ik zoek nu iemand anders. xx

Heyy. Ik vind ook een jongen leuk op dit moment maar eigenlijk ben ik ook een beetje jaloers omdat hij vaak met een meisje praat waar hij een crush op had, maar ja, vraag hem gewoon verkering, ik heb het ook gedaan maar het ging mis dus nu weet ik dat hij me niet leuk vindt. ik zoek nu iemand anders. xx

heeyy, kijk dat is het hele ding hij woond ver van mij weg en we willen op dit moment geen lange afstand relatie dus dat word het al niet 

Reageer