Skip to main content
Vraag

jaloers dat hij contact heeft met ander meisje

• August 9, 2025
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Ik ben een meisje (15). Ik heb 2 maanden geleden een jongen ontmoet, we praten en bellen elke dag over ALLES. En we vinden elkaar ook best leuk, maar er is nu een probleempje. Hij had een vriendin (niet romantisch) voordat wij elkaar kende, hij had gezegd dat ze super close waren en dat ze elkaar leuk vonden zonder dat ze het wisten van elkaar. Uit eindelijk kregen ze ruzie omdat ze jaloers waren en hadden ze bijna geen contact meer. Een week geleden appt ze hem ineens en verteld ze dat ze mist hoe het tussen hun was Enzo en dat ze weer met hem wilt praten. Ik zou een keer met hem gaan bellen en ik wacht echt heel lang omdat hij veel moest doen, uiteindelijk zei hij dat dat meisje hem belde Enzo en hij legde alles uit.  Ze praten nu echt veel meer en ze wilt weer veel met hem doen en dat maakt me best jaloers want ik ben bang om hem kwijt te raken of minder close te worden.

Hebben jullie ook wel is in zo’n situatie gezeten?

En hebben jullie tips??

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 9, 2025

Hoi ​@Onbekend.xx, ik snap heel goed dat je je zo voelt. Het is een ontzettend lastige situatie en het is heel normaal dat je je jaloers voelt als je bang bent om iemand te verliezen die belangrijk voor je is. Veel mensen maken dit soort dingen mee, en het is dapper dat je hierover praat.

Het allerbelangrijkste wat je nu kunt doen, is met hem praten. Openheid en eerlijkheid zijn de sleutel. Vertel hem rustig hoe je je voelt. Je kunt zoiets zeggen als: "Ik vind je heel leuk en ik ben bang om je kwijt te raken. De situatie met die andere meid maakt me onzeker." Deel je gevoelens en vraag hem ook hoe hij erin staat. Misschien beseft hij niet hoe dit jou raakt.

Het kan zijn dat hij zelf ook in de war is. Hij zit nu tussen twee meiden die hem allebei leuk vinden, en dat is voor niemand makkelijk. Geef hem de ruimte en de tijd om uit te zoeken wat hij echt wil en wie hij leuker vindt. Druk uitoefenen kan averechts werken.

Vergeet niet om ook aan jezelf te denken. Blijf dingen doen die jij leuk vindt en spreek af met vrienden. Hoe meer je je eigen leven leidt, hoe minder je je afhankelijk voelt van hem en hoe minder je bang bent om hem te verliezen.

Wat is jouw eerste gevoel hierbij? Zou je het fijn vinden om met hem te praten?

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 10, 2025

Wat vervelend dit.

Ik zou het even afwachten als hij zich anders gaat gedragen zou ik het stoppen met hem.

Probeer er ook niet te veel aandacht aan te besteden want anders lijk je een jaloers type en dat wil je waarschijnlijk ook niet.

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 12, 2025

Wat rot voor je dit :(

Zeg gewoon eerlijk wat je van dit vind, en als jullie close blijven en hij toch een vriendin krijgt, is dat een probleem? Ik bedoel, meeste tienerrelaties houden langer aan als vriendschap.

Suc6 meid <3