Vraag

Jaloers crush

  • 18 April 2020
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik heb nu al wat maanden lang contact met een leuke  jongen en we snappen veel maar ik ben er dus achtergekomen dat hij ook veel met andere meiden snapt, Hij zegt dat hij beter met meiden op kan schieten maar dan zegt hij ook weer dat hij meiden onduidelijk vindt en er bijna niet mee snapt dus ik vond het allemaal een beetje raar… Hij reageert ook vaak op meiden hun foto met hartjes enz maar bij mij doet die dat weer niet, Mijn vriendin zei dat hij gewoon een beetje zit te kloten met die meiden maar dat hij dat niet bij mij doet haha (gelukkig wonen die meiden ver weg) Maar ik vind de signalen die hij vreemd heel onduidelijk en ik weet gewoon niet wat ik met hem aan moet :(

Ik merk wel dat ik het heel lastig vind want ik heb het gevoel dat hij met mijn gevoelens zit te spelen of iets.

Weet iemand wat ik moet doen of zeggen? ben echt radeloos hahahah

Na de corona tijd ga ik waarschijnlijk met hem afspreken en wordt onze relatie beter of geen idee


1 reactie

Hey @SophieO , 

het lijkt me inderdaad een goed plan om met hem af te spreken na de Corona tijd, real life gesprekken leveren toch ( vind ik  ) het meeste op. 

Ik zelf zou het gewoon vragen via een berichtje naar hem, wat hij nou voor intentie bij jou heeft en of hij met andere meiden ook bezig is. En ook vragen naar meer duidelijkheid. 

Ik denk dat je gewoon het allemaal even moet afwachten het is sowieso allemaal een raar gedoe door het Corona. En er zijn nu heel veel miscommunicaties omdat alles nu online gebeurt. 

Ik denk dat het wel goed komt tussen jullie ; ) 

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen.. 

Heb je nog vragen of wil je iets kwijt? Feedback me dan terug via @   

Liefss, JustHelping. 

Reageer