Vraag

jaloers

  • 3 March 2021
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Badge +2

Help!!

ik word helemaal gek. Ik heb een vriendje als 8 maanden maar er is 1 probleem, ik ben heel jaloers, ik neem het me zelf kwalijk en ik word er helemaal gek van. Ik wil hem niet kwijt raken en ik wil dat de jaloezie stopt! Ik denk dat mijn jaloerse gevoel komt van mijn ouders, mij ouders zijn gescheiden omdat mijn vader ook ondertussen met andere was, ik weet niet op hij echt is vreemd gegaan maar ging heel veel en heel close met andere vrouwen om buiten mijn moeder. Ik denk dat dat de oorzaak is, ik heb bijvoorbeeld ook dat als mijn vriend zijn telefoon weg draait dat ik weer jaloers wordt omdat mijn vader dat ook altijd deed, dat soort dingen gebeuren er dus. Ik vind het echt hee kut en ik wil niet dat deze dingen onze relatie beïnvloeden. Iemand tips plzzzzz!!!!!!

 


2 reacties

Badge

Hiii ik begrijp dat je wilt dat je niet jaloers wilt zijn maar het geeft wel toe dat je hee erg veel om hem geeft ik zal met hem gaan praten en zeggen wat je voelt en dat je hem niet kwijt wil

Reputatie 2
Badge +1

praat met hem, je zal het makkelijker los kunnen laten als jullie een gesprek hebben gevoerd. leg hem gewoon alles uit dat van je pa enz. laat het los want je zegt het zelf al de kans dat hem kwijt raakt word alleen maar groter door jaloers te doen. relaties draaien om vertrouwen en loyaliteit soms kan je dingen niet voorkomen dus moet je er maar gewoon in geloven. Praat met hem dit zal alles sws veel beter maken. 

en uiteindelijk zal je hem wel moeten vertrouwen

 

 

Reageer