Vraag

ja alles gaat kut

  • 14 November 2023
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hee iedereen

In mn vorige topic kon je zien wat er een beetje aan de hand was. Kleine samenvatting

Er was een meid die vind ik leuk en die wees me af. Ik voel me er dus erg kut door en zie verder ook niet veel andere leuke dingen meer in het leven. Nu weet ze dat ik haar leuk vind en opeens lacht ze heel cute naar me maar idk wrm?

Maar goed na dat alles al slecht ging mentaal, gaat nu ook school steeds kutter. Ik haal eigenlijk bijna alleen maar onvoldoendes en dit komt denk ik door mijn gedachtes over haar.

Ik vind haar nu nog steeds leuk en wil haar nog steeds, maar idk hoe. Verder komen er nu soms ook kuttere gedachtes in mn hoofd zoals sh en misschien erger, maar goed dat is nou eenmaal zo.

Het enige wat ik echt wil weten is hoe kan ik dit fk leuke meisje alsnog krijgen, want oprecht zonder haar is het leven niks waard.

-tekst ietsje aangepast door de KT- regel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

als je dit ziet alstjeblieft reageer:(

Reputatie 3
Badge +1

Je wordt gezien ❤️❤️❤️.

 

liefde is niet alles. Probeer verder te gaan met je leven, en dan kom je heus wel weer iemand anders tegen. Focus eerst is op jezelf. Word een beter persoon. Succes. Aju.

Reputatie 2
Badge +2

als ik jouw was zou ik je gewoon op school focussen want de laatste keer toen ik een crush had op een meisje, toen hadden we ook veel contact en ze stuurde ook snaps van haar hele lichaam enzo maar toen ging ik ook gwn full-face foto’s terug sturen maar iets van 2 of 3 weken later kwam ik er achter dat ze een groepsapp had aangemaakt van de klas en daar had ze alle foto’s van mij in gedaan. maar ik dacht oprecht dat ze me leuk vond dus ja

Reputatie 5
Badge +3

Hii!

 

Ik denk dat het belangrijk is je eest goed te focussen op school, de liefde kan altijd nog komen!

 

succes

 

xoxox

Reageer