Vraag

J een jongen op de groep naast mij.

  • 17 July 2023
  • 26 reacties
  • 463 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Heyy, ik had even een vraagje voor iedereen hier. Ik zit dus op een groep, en op de groep naast mij zit dus een jongen hij heet J en ik vind hem dus meer dan leuk, ik zal even wat info over hem geven:

Hij is 15 jaar (Is dat te oud voor mij? Ik wordt eind dit jaar 14 en ik weet niet of hij dit jaar nog 16 wordt)

Hij heeft blond haar. Is best lang en heeft (geloof ik) bruine ogen. Hij is voor de club Ajax hij houdt van voetbal. Hij is bevriend met iemand van mijn groep R heet hij. Dit is zo een beetje wat ik weet.

Ik ging dus laatst met hem voetballen (met zijn tweeën) en toen gingen we goalen, en hij schatte me totaal verkeerd in, ik denk persoonlijk dat dat komt omdat ik klein ben, .aar ik zet mensen altijd ondersteboven van verbaasdheid omdat ik al jarenlang bezig ben met het opboxen tegen dat ik klein ben en daardoor ben ik erg fanatiek en geef ik dubbel zoveel inzet dan anderen, ik ben dan ook geen huilebalk en kan wel tegen een stootje, dat liet ik J zien, en hij keet verbaasd op.

We gingen goalen en hij schatte me verkeerd in, want hij dacht dat ik niet hard de bal kon trappen. Nou, ik liet hem dat even zien, en toen was hij wel even verbaasd. Hij schoot de bal uit en toen ging hij (als toneelspel) op de grond liggen janken en kermen van de pijn en of ik dan alsjeblieft de bal kon halen want hij had zoveel pijn. Ik ging echt stuk want hij lag letterlijk over de grond te rollen en het zag er echt dom uit😂🤣. En hij deed dan zijn ogen dicht, maar niet helemaal om mijn reactie nog te kunnen zien, en ik ging echt helemaal stuk! Ik lachte hem uit en zei spottend: "Ik denk persoonlijk dat je beter kan dan dat, maar ik heb dan ook jarenlang ervaring..." hij vroeg of ik het kon voor doen, maar ik zei: "eerst mag je de bal halen" en mokkend deed hij dat, toen hij hem had keek hij me verwachtingsvol aan, maar ik schudde mijn hoofd en zei: "heb ik iets beloofd?" ik had hem er echt in geluisd en hij baalde, ook met voetbal had ik meer doelpunten gemaakt, uiteindelijk speelden we wel gelijk. Hij schoot hem weer uit en toen zei hij: "ik haal de bal als jij belooft een toneelstukje te doen." ik lachte weer spottend: "nee, ik ga dat niet beloven, want jij gaat nu de bal halen, omdat je weet dat als je dat niet doet dat we niet door kunnen met voetbal, terwijl je het juist zo leuk vond." hij stond toen wel met zijn mond vol tanden🤣🤣🤣🤣😂😂.

Het is echt wonderbaarlijk hoe ik jongens kan manipuleren en kan overhalen dingen te doen, als zij mij uitdagen heb ik altijd een reactie klaar die hun naar beneden haalt of hun staan doen kijken, het is echt fantastisch mijn reactievermogen, ik kon hem daar gewoon staan uitlachen en genieten van zijn sukkeligheid, en onbeperkt met hem flirten zonder dat hij het doorhad!

Ik heb vandaag ook met hem (en kinderen van mijn groep) gevoetbald, ik heb hem een paar keer een panna gegeven, en ik maakte het heel moeilijk voor hem, weer gelijk gespeeld, hij vroeg steeds: “Hoe doe je dat toch?!” op een verbaasde toon. Toen we klaar waren zei hij ook van: “Volgende keer maak ik je met 30-0 in!” en ik zei (helaas wat pijnlijk): “Ik weet niet of er een volgende keer komt, want ik ben over 10 dagen weg.”

Ik vind hem dus meer dan leuk, maar ik ken hem nauwelijks, hij is 15 en er zijn vast leukere meiden van zijn leeftijd, ik ga over 10 dagen weg, ik weet niet eens of ik een kans maak, maar hij rrekende wél op een volgende keer. Dus please Help me out, wat moet ik doen?!

-OnlyMe


26 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi. Nou volgens mij ben jij een topper en vind hij dat ook dus gewoon go for it!  ;)  het klinkt behoorlijk wederzijds dus why not ? 😍

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 4
Badge +1

Ben het helemaal met @Tartan13  eens! En wat een mooi verhaal trouwens! Je kan zo schrijver worden hahah

 

xx

Reputatie 7
Badge +12

Dank! Maar hoe moet ik dat dan aanpakken? want veel tijd heb ik dus niet, inmiddels 9 dagen voordat ik hem niet meer zie. Want dan ben ik weg van mijn groep.

-OnlyMe

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb er zelf eigenlijk geen ervaring mee, maar ik denk dat je gewoon moet zeggen bij de volgende keer dat je hem leuk vind. Als hij negatief reageert kan je dan altijd zeggen dat je hem als vriend leuk vind of dat hij een aardige vriend vind ofzo, geen idee haha. En als hij positief reageert dan heb je geluk! Alvast suc6!

xx

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe,

 

sws genieten van de tijd dat jullie daar nog samen zijn en misschien zeggen dat je het daar gaat missen , eerst een beetje zo algemeen en dan erachter zeggen, want we hebben een leuke groep en dan ga ik jullie straks missen en het zou leuk zijn als we dan nog met elkaar kunnen praten ofzo…

en misschien zeggen ze (de groep) en hij vooral hopelijk natuurlijk zoiets als 'ja, lijkt me ook wel leuk’ en dan kun jij zeggen van ' ik kan je wel mijn ….(en ik weet niet of je sociale media hebt of anders gwn adres of telefoonnummer)…... geven, dan kunnen we nog berichtjes sturen en misschien van de zomer nog een keertje afspreken om te ...zwemmen/voetballen, nou ja vul maar in

Zoiets zou ik doen, denk ik

Is dat iets?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +12

Dat vind ik een hele goeie @MickeyMouse ! Dankjewel, ik ga kijken, want denk jij? Vind hij me leuk? Is hij niet te oud? Waren mijn opmerkingen niet té? Ik ga zeker van de tijd nog proberen te genieten.

-OnlyMe

P.S. hij heeft in elk geval mijn lef gezien, en ik schrik niet weg van anderen, en ja, het is me verteld dat ik een bijzondere persoonlijkheid heb, maar of dat genoeg is?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe,

 

het belangrijkste voor nu lijkt mij dat je iig contact met hem kan houden, dus wissel wat gegevens uit, de rest zijn 'zorgen’ voor later.

Qua leeftijd, idk, mijn vriendje is 2,5 jaar ouder dan mij, dus ja, wat moet ik er van vinden dat J ook iets ouder dan jou is en of hij je leuk vindt.. uh ...ik denk het wel, maar als jullie gewoon met elkaar kunnen chatten of nog eens afspreken dan kunnen jullie daar wel achter komen en kunnen anderen er alvast aan wennen dat jij contact hebt met hem.

 

Laat ze eerst maar denken dat jullie gewoon contact hebben omdat het een leuke groep is. Daar kan toch niemand moeilijk over doen, denk ik.

 

Als jullie elkaar dan leuker gaan vinden kun je altijd verder zien, toch?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ja, dat is zo. Dankjewel, ik ga kijken vandaag, of ik hem nog zie, en anders morgen. Dankjewel.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Ik ga gillen!!!!!!!!!!!!!!!! Hij vroeg of ik wilde voetballen, maar ik heb dus last van mijn voet dus ik heb hem keihard afgewezen. (Oeps sorry.) laten we van de J even een naam maken, hij heet Jack. Jack vroeg zo aan mij: “zou ik ook zeggen als ik jou was, vorige keer had je alleen gewonnen met geluk.” ik zeggen zovan: “nou, dat betwijfel ik ten zeerste, en ik heb echt een blessure aan mijn voet.” hij zo van: “nou, volgende keer maak ik je in.” ik weer zo van: “Donderdag ga ikweg hoor.” en hij van: “Nou, dan gaan we morgen avond voetballen.” ik zo van: “Is goed maar we moeten wel even kijken hoe het gaat met mijn voet.”

 

OMG!!! Is dit een soort date?! Er waren geen anderen bij namelijk. En ik heb een probleem want mijn voet is nog niet geheelt, dus wat moet ik doen? En is het echt een date?

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Omg! Leuk! Volgens mij is dit een date hoor, dus trek je mooiste jurk en je hakken maar aan;) Haha geintjee. Lijkt me niet zo handig als je gaat voetballen🤔 

Je kan je voet een beetje masseren, maar maak je geen zorgen hoor. Ik denk dat morgen het wel over is:) Waar heb je precies last van? Stekende pijn? Of heb je een schaafwond? Ben je ergens tegenaan gestoten? 

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +12

Ik sprong van een springkussen af ging door mijn enkel en viel op de grond waardoor ik mijn voet schaafde over een uitstekende steen het is de buiten kant van mijn rechtervoet die dik en blauw is, en vlak bij en op mijn kleine teen zit de wond, kortom op een hele rottige plek.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Ik kon vandaag ook niet mee surfen, dus ik denk dat voetballen niet gaat lukken, dus ik ga kijken of ik kan voorstellen om te schommelen.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe,

 

ja, gewoon kijken wat je wel kan en samen schommelen is ook wel nice en op de schommel kun je ook makkelijker met elkaar praten dan bij voetbal. Lichamelijk contact is minder slim, je wilt niet met de schommels tegen elkaar aan botsen natuurlijk…

 

Ik heb nog wel een tip voor je als ervaren enkel verzwikker en brokkenpiloot:

de volgende keer als je iets verzwikt, kneust of hard stoot: koelen, dat gaat de zwelling tegen en vaak helpt dat bij het herstel. Ik heb zelf (nou ja, mama had die gekocht)   van die coolpacks die je ook als heatpack kunt gebruiken. Volgens mij kosten die 3-5 euro bij het Kruidvat of ergens anders. Bewaar er eentje standaard in de koelkast of diepvries en in de magnetron maak je er zo een heatpack van.

Als je 'm uit de diepvries haalt zou ik 'm niet rechtstreeks op de huid leggen, maar een theedoek of zoiets ertussen doen.

Wat ik daarna doe (en dat doe ik eigenlijk al vrij snel) is voorzichtig oefenen met die enkel (of iets anders dat verzwikt of gekneusd is). Niet echt belasten als dat niet fijn voelt, maar wel op en neer bewegen en draaien en kantelen in dat gewricht, dus alle soorten bewegingen, maar dan net zo ver als dat het nog dragelijk is, dus ietsje verder dan dat comfortabel voelt. In het begin kun je misschien amper bewegen, maar de volgende keer al iets verder en zo doorgaan. Ik doe dat dan meerdere keren per dag..                        Doe dit ook voordat je 's morgens opstaat uit bed en pas daarna uit bed en dan voelt het al iets beter als je moet gaan lopen. Test het maar eens uit. Mij helpt het. Hopelijk jou ook.

 

Die oefeningen kun je nu dus ook nog doen.

Succes en veel plezier met schommelen of wat je ook nog gaat doen met Jack 😃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +12

Dank @MickeyMouse , hij is niet op komen dagen, want hij was weg, en toen hij terugkwam was het al later. Ik ga kijken of ik hem vandaag nog zie of spreek, maar dit is mijn laatste volledige dag op de groep, dus er is nog veel te doen, morgen ga ik om 14:00 weg, dus ik kan kijken of ik via een vriend van hem om zijn nummer kan vragen. Dank voor de info voor mijn voet, ik ga het doen en dan nog hopen dat het helpt.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb zijn nummer gevraagd aan een vriend van hem die bij mij op de groep zat hij heet R, hij zei: “Sorry, ik heb het nummer van Jack niet, ik heb wel zijn snap, maar meer niet.”

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Kan je niet aan R vragen of hij de nummer van Jack via snapchat regelen?

Alvast veel succes!

Liefs xxx Banaantje <3 

Reputatie 7
Badge +12

Heb ik al gedaan, maar hij gaf nog geen reactie.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Heyy allemaal ik heb even een update:

Ik ben nu bijna 1 week thuis, ik heb aan R gevraagd of hij het nummer kan vragen aan Jack, hij heeft het nu gedaan, maar heeft nog geen antwoord. Ik heb zo ie zo zijn snap, maar ik heb zelf geen snap. Dus ik kan het altijd nog via een vriendin regelen. Maar dat dus ik ga nu echt gillen!!!!! En verder dat, ik heb ook nog even bij hem gecheckt hoe het gaat op de groep, en ze redden zich prima zonder mij (ergens wel pijnlijk, maar ook heel fijn) en nu dus gewoon afwachten.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

heyy, nog even een waarschijnlijk laatste update, van de jongen R heb ik niks vernomen, ik denk dat hij het nummer niet wilt geven, maar ik weet niet waarom, ook had hij de verkeerde snap doorgestuurd, en ik had dat uiteindelijk door, ik heb hem dit verteld, en sindsdien niks van R gehoord. Ik vind het niet erg, ik heb er vrede mee gesloten dat ik voor altijd een Single Pringle zal blijven en (hopeloos) verliefd zal worden op iedereen om me heen. Ik heb een leuke tijd gehad met Jack, en daar heb ik van genoten, en nu is het weer tijd om verder te gaan.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Hoi iedereen!

Ik heb weer een update!

Zoals jullie misschien wel weten ben ik voor het eerst op logeerweekend geweest. Het was een groot succes, en Jack (nepnaam) bleek daar dus ook te zijn. Ik helemaal in shock, hij is nog precies hetzelfde, maar hij herkende me de 2e dag pas 😂 na het zwemmen hij vroeg zo: “ken ik jou niet ergens van?” ik moest lachen. “Ja, van de Octopus de groep naast jou.” (nepnaam) de leiders waren erbij (we liepen terug van het zwemmen) en toen heb ik nog even bij hem erin gewreven dat ik even goed ben in voetballen, hij ging er wel tegenin, maar ik zag dat hij het ook wel komisch vond. Ik vond het al een wonder dat hij uberhaupt het na vroeg of hij me kende. We hebben elkaar daarna niet echt meer gesproken, maar we hebben wel nog wat blikken gewisseld. Ik vind hem echt wel leuk. (Tenminste dat denk ik dan) maar ik heb wel gezoend met Hinde, en verder vrees ik een beetje dat ik zijn type niet ben. Maar ik vind hem wel cute and all. Kortom, mijn hoofd is helemaal vol, en ik hoop hem beter te leren kennen..

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +13

Hey !  haha nou dat klinkt weer goed !  Geniet ervan en hopen dat het lukt met het leren kennen!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Oké nog een update, want ik ga nu echt helemaal stuk hier!

Ik ging vandaag weer naar school en ik besprak met een begeleider die mij helpt om dingen te regelen en altijd vraagt hoe het is en of ik nog wat nodig heb.

Ik vertelde haar over dat ik naar dat weekend ben geweest en dat ik daar gelukkig Jack (nepnaam) al kende. Nu schijnt het dus dat zij vorig jaar ook een Jack heeft begeleid. Hij was langer dan gemiddeld, blond haar, niet zo een typisch ass kopie net als ik, erg sociaal en sportief vooral voetballen. Ik ga het nog navragen, maar ik ga nu echt helemaal stuk want ik weet voor 99,99999999999999999999999999999999999999% zeker dat hij dezelfde persoon is. Ze beschreef Jack precies en ik vind het heel erg komisch. Jack heeft dus waarschijnlijk ook nog op dezelfde school gezeten. Ik vind het zo grappig, want ik dacht dat het weer eens het einde was van dit topic en het verhaal, maar het gaat gewoon nog door en het is ook echt puur toeval steeds. (Of het lot?) dus dat moest ik even kwijt.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @OnlyMe   dat zijn goeie berichten!  Is there something in the air? 😉😍 klinkt wel zo haha. We zijn benieuwd !

Groetjes liefs Tartan X

Hoi @OnlyMe ,

Ik ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen 😊

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Same, ik ben ook benieuwd. Ik zal jullie wat meer details geven overhoe hij was tijdens het weekend.

Helemaal in het begin hadden we een soort thema waar het weekend over ging “Het uiten van waardering” we mochten voorbeelden geven en hij vertelde zo hoe hij zijn moeder geholpen had met iets (een taakje ofz weet het niet meer precies) ik vond dat echt wel heel schattig. Ook heb ik ontdekt dat hij zich wat “stoerder” gedraagt rondom een bepaalde jongen daar. Maar wat ik aan het einde van het weekend ook merkte is dat hij hem ook soms een beetje van zich af schoof en er boven stond, niet iedereen kan dat zien maar ik vond dat toch wel bijzonder, aangezien stoer doen vaak wel iets voor jongens is, maar hij is er een soort evenwicht in aan het vinden.

Verder rende hij tijdens een spel buiten gillend weg voor een bij. (Niet dat dat een plus punt is, ik ben er namelijk ook bang voor en iemand moet ze wegjagen) ik vond het wel grappig, want ik had eerst niet door dat het een bij was. En zo laat hij kleine dingetjes van zijn persoonlijkheid zien zonder dat hij het door heeft. Ik wil niet klinken als een stalker, maar na 9 jaar ervaring met toneel, mensen bestuderen, therapieën, fantaseren, lezen en van alles en met mijn autisme heb ik een heel scherp oog voor detail en hoe alles zit of dat soort dingen. En vooral als ik geïnteresseerd ben in de details zie ik dat. (En laten we gerust zeggen dat ik geïnteresseerd ben in die details😉)

-OnlyMe

Reageer