Skip to main content

Ik ben 12 en sinds een paar weken verliefd op een goede vrindin van mij. We vertrouwen elkaar en zij is de enige die weet dat ik masturbeer zij doet dat ook we praten veel samen over dat soort dingen. Zij heeft aan mij verteld dat ze wel eens verliefd is geweest op een meisje en zij dat ze daar van was geschrokken maar dacht dat dat gewoon wat pubergevoelens waren. Ik zou het opzich wel durven te vragen alleen ben ik bang dat zij niet verliefd op mij is en dan geen vriendinnen meer wil zijn. Als zij niet verliefd op mij is zou ik dat nog wel willen. Mijn vraag is wat moet ik nu doen?

Kan iemand aub reageren ik jeb echt advies nodig!!!


Hallo @Anoniempje849 ik ken je probleem ik was zelf ook verliefd op me beste vriendin maar heb het nog niet gezegd want ben toch geen vriendinnen met haar. Maar ik zou het wel gewoon vertellen. en je hoeft niet bang te zijn dat ze dan geen vriendinnen meer met je wil zijn want ik weet zeker dat ze het wel zult accepteren en al helemaal omdat zei ook ooit een meisje leuk vond.


dankje

 


Nog even een vraagje wat moet ik doen als ze nee zegt?


Vragen of ze nog vrienden wil blijven


oke ik wil haar dus graag toch verkering vragen maar hoe doe ik dat?


Hey, misschien een beetje late reactie maar ik hoop dat ik je nog kan helpen!

Misschien kan je eerst een keer haar hand pakken of je hoofd op haar schouder leggen. Als ze goed reageert is het een mooi moment om te vragen. Je kan denk ik het beste als eerst zeggen dat je haar leuk vind, als je gelijk verkering vraagt kan dat misschien een beetje overweldigend zijn. 

Ik heb een beetje in dezelfde situatie gezeten, ik was verliefd op een vriendin en zij bleek ook op mij te zijn.  Al het initiatief kwam vanuit haar omdat ik niet durfde. Hoe vaker ze mijn hand pakte hoe verliefder ik werd. Uiteindelijk liepen we elke dag als we samen waren hand in hand en was ik smoor op haar. Toen vroeg ze me verkering en ik zei ja

Ik weet niet of ik ja had gezegd als ze me meteen had gevraagd, dus je kan iemand ook een beetje verliefd 'maken'. (Begrijp me niet verkeerd, tuurlijk kan je geen liefde maken, maar als je het bovenstaande verhaaltje lees begrijp je wat ik bedoel). Misschien werkt dat ook met jouw vriendin?

Nou ja succes met vragen😅 ik hoop dat ze ja zegt🤞🤞🤞

❤️


helaas echt een goede tip maar ik heb haar al gevraagd en ze is niet op mij. Maar ik ben nog wel echt heel erg opzoek naar liefde.Nog meer goede tips?


Reageer