Vraag

Is ze verliefd op mij?

  • 25 April 2024
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Badge

Hey ik jongen (14 - 3v) ken dit meisje nu al bijna 5 jaar. Nooit iets van liefde of iets dat daarmee te maken heeft, ik ben zelf ook (volgens mij) niet verliefd op haar. Ze plaagt me soms een beetje met wat dingen enzo en doet ook alsof ze me niet super aardig vind als we met een aantal mensen aan het hangen zijn, maar dan wanneer we met z’n 2en naar huis fietsen of zoiets dan is ze best aardig tegen mij en lacht ze enzo en ze plaagt me zelfs minder. Ik heb zelf niet echt liefde voor haar denk ik, maar voor de meiden hiet op dit forum kan iemand me uitleggen of zij mss wil iets voelt.

 

Thx


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Noem_me_Alex 

Ik ben een jongen, maar ik heb ook genoeg ervaring hoor haha😂

Ik denk niet dat ze verliefd op je is, zo ja, dan zou ze dit denk ik wel echt al gezegd hebben. Ik denk dat ze je gewoon op een normale manier aardig vind.

Wat mij ook opgevallen is: meestal als een meisje je leuk vind, zal ze overal jouw '’hetzelfde behandelen'’.
Als ze doet alsof ze je iets minder aardig vind rondom andere mensen, dan behandelt ze je dus anders bij bepaalde mensen. Het tegenovergestelde daarvan is juist een positief teken.

Plagen is trouwens eerder een positief signaal, dus ja, als ze je leuk vind zou ze je juist meer plagen als je alleen bent😅

Ik hoop dat je er iets aan hebt
Liefs ItzJustin

Reputatie 5
Badge +4

Uit eigen ervaring kan dit best zijn dat zij jou leuk vind. Heb het zelf ook zo meegemaakt. 
(Hoe plak ik een link hier? Dan kan je hem volgen naar mijn topic, mischien kan je daar nog wat uithalen)

groetje

Reageer