Vraag

is ze nu wel of niet op me verliefd?

  • 20 March 2024
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Als ik soms in de school een meisje uit mijn klas tegen kom zegt ze steeds dat iemand anders uit m’n klas verkering met me wil. De persoon over wie ze het heeft kijkt tijdens de les ook wel steeds naar mij. Ik vind haar wel aardig maar of ik verkering met haar wil weet ik niet zo goed. Wat moet ik hiermee?

groetjes

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Snorrebolder 

Het is natuurlijk altijd leuk om te horen dat iemand verliefd op je is, ookal ben je dat niet zelf dus probeer het sowieso positief te zien.

Als je geen relatie met haar aan wilt dan kun je de eerst volgende keer zeggen tegen dat meisje of zij zelf dat het niet wederzijds is, op een respectvolle manier en misschien vrienden blijven.

Als je haar wel leuk vind kun je denk ik verkering vragen.

Nogmaals ik kan niet oordelen of jij wel of niet haar leuk vind, maar misschien moet je haar beter leren kennen.

Groetjes ItzJustin

Reputatie 7
Badge +2

hey @Snorrebolder 

zoals @ItzJustin  eigelijk al zegt leuk om te horen ja! maar ik kan ook niet weten of je wil met haar.

probeer anders erover na te denken en even je gevoelens afwachten miss vind je haar volgende week wel leuk? maar als je haar niet leuk vind kan je dat ook zeggen en gw bekenden/vrienden blijven!

 

fijne dagen en groetjes @Kingboy 🤠👑

Reputatie 2
Badge

Oké bedankt!

Reageer