Skip to main content
Vraag

Is ze nog verliefd op me?

• December 5, 2025
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4

Hey allemaal

Het is weer een heel tijdje geleden sinds mn laatste topic, maar hier ben ik weer!

Ik heb sinds kort weer een vriendin! Een super lieve die heel veel om mensen rondom haar geeft. Maar ze is de laatste tijd erg afstandelijk en als ik vraag of er iets dan negeert ze me gwn. Ze vroeg of ik haar nog leuk vond en ik zei ja tuurlijk! En ik vroeg of ze mij nog leuk vond en dan is ze offline gegaan en heeft ze niet meer geantwoord. We stuurden ook elke dag wel 50 berichtjes, maar ook dat is gestopt. 

Wat denken jullie? Vind ze me nog leuk?

7 reacties

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 5, 2025

Vraag het haar! Is ze een online vriendin? Dan is t best moeilijk. Blijf haar spammen of bellen!

Veel suc6, Glory

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 6, 2025

Hey 

Nee het is geen online vriendin

Maar als ik haar spam antwoord ze gwn niet

toch bedankt voor de tips! 

Liefs anymoymous

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 6, 2025

Hoi,

Misschien kun je dan via via vragen of er iets loos is? Dat hoopt niemand voor je, maar het kan een manier zijn om uit te vinden.

Groetjes,

ghast

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 7, 2025

Hey

Bedankt voor de tip! Dat ga ik zeker proberen, maar ze negeert me meestal gwn. We hebben wel nog een snapreeks en praten nog wel over vanalles maar als ik dat vraag negeert ze me gwn en ik weet niet waarom

Liefs anymoymous

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 9, 2025

hi

het kan ook gewoon zijn dat ze het nu vervelend vind om te praten een van mijn beste vrienden had laatst het zelfde alleen wij hebben geen verkering maar we spraken bijna elke dag af en toen was het een beetje gedoe omdat mijn broertje zij dat ik hem leuk vond maar dat was niet waar toen negeerde hij mij gwn en als ik hem belde hing hij gwn op en toen ik er iets over zij toen ik hem tegen kwam liep hij gewoon weg ik zit er nog steeds mee ik heb er niet meer naar ge vraagt na dat dat gebeurde en nu praat hij weer met me hij probeert er wel nog steeds niet over te praten misschien ook bij haar doen gewoon even laten 

en als je het echt niet meer leuk vind kan je het ook nog uitmaken maar ik snap ook dat je dat niet wil 

zo iets kan je doen maar ik weet ook heel weinig ik heb nog nooit een vriendje gehad 

ik hoop dat mijn niet echt goede tips toch helpen 

groetjes lilou 😊

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 9, 2025

Hey Lilou

Op dit moment zit ik nog niet echt in de fase van uitmaken, maar denk je dan dat ik iets verkeerd heb gezegd ofzo? 

Liefs anymoymous

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 9, 2025

Onnodige quote verwijderd

hi ​@Anymoymous 

ik denk niet dat je iets verkeerd ge zegt hebt maar ik weet niet precies hoe het is gegaan dus ik weet het niet zeker

het kan ook zijn dat ze eigelijk zelf niet weet of ze je nog leuk vind en dat ze daarom niet over wil praten

het kan ook nog zijn dat ze je niet goed verstaan heeft of dat jullie elkaar niet goed begrepen hebben of dat ze misschien op je telefoon een berichtje of een snap heeft gezien van een meisje maar dat weet ik niet 

het kan ook nog zijn dat ze het er liever niet over wil hebben gwn omdat ze denkt dat je boos bent of zo en het kan ook zijn dat ze je nog wel leuk vind maar op een anderen manier meer zoals een goede vriend inplaats van een vriendje ik weet niet hoelang jullie al hebben maar misschien vind ze je gewoon niet meer zo leuk 

ik hoop dat er wat aan hebt 

groetjes lilou 😊