Vraag

is verliefd zijn leuk?

  • 28 April 2024
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Ik ben een meisje van 13 en ik ben nog nooit verliefd geweest. Het lijkt me eigenlijk super leuk alleen ben ik nogal raar. Ik vind het leuk dat ik raar ben alleen daarom is niemand verliefd op mij! Ik kom super kinderachtig over. En ik ga veel met jongens om dus het is dan raat als ik ineens verkering heb met een van mijn vrienden! Dusss ja...... 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  hoe ben je “raar”dan? 😉 Dat kan idd super leuk zijn en ik houd wel van mensen die zichzelf zijn haha. Ik ben ook "raar” want ik ben geen standaard jongen die kauwgum loopt te kauwen of te vapen (jak!) in een groepje bij de ingang van school 😆 ik heb ong. 6 bff's en  ik heb lange haren en  draag soms rokjes en een kettinkje en armbandjes en ik vind het heerlijk om ook niet al te “volwassen”te doen, dat kan nog lang zat XD. Maar denk je dat daardoor geen jongen verliefd op je kan worden? Vast en zeker wel hoor ! Misschien juist wel iemand die het ook leuk vind om een beetje anders en maf te doen en niet met de grote groep mee hoeft!  Dat je met je besties niet meteen verkering zou willen snap ik wel. Maar, je weet het gewoon nooit en als je het toch wordt, lekker aan toegeven toch?! 😍

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Natuurlijk_anoniem 

Verliefd zijn is of echt een van de beste gevoelens die je kan ervaren, maar het kan ook een van de vervelendste gevoelens zijn als het niet wederzijds is.

Raar zijn is niet erg hoor, veel jongens zijn ook raar, dat zijn we allemaal wel een beetje! Mijn advies is, word niet al te snel verliefd, pas als je iemand daadwerkelijk leuk vind. Je bent nog jong dus maak je goede keuzes, als je nog geen behoefte hebt aan een relatie is dat ook prima natuurlijk!

Liefs ItzJustin

Reputatie 4
Badge

Bedankt @Tover01 🤗 echt super lief. Ja ik ben behoorlijk raar😜 ik hou van in bomen klimmen en door de modder rollen maar de rest vind dat vies😅🤣. 

 

onnodige quote verwijderd KT

Reputatie 2
Badge

het is het leukste wat er is in je leven, tenminste zo heb ik het ervaren. ik hou van hem en elke keer wanneer ik hem zie of hoor of spreek of iets met hem dan word ik weer gelijk opnieuw verliefd. dus ja het is zeker leuk, alleen je moet jezelf niet forceren om iemand te vinden!

Reputatie 1
Badge

Hee lieve @Natuurlijk_anoniem 

Eigenlijk is niks echt "raar". Raar is een mening van andere mensen of kinderen, daar hoef je je niet voor re schamen, je bent pas "raar" als je zelf vind dat je dingen doet die niet fijn/oke zijn, niet als je dat vind omdat andere kinderen dat zeggen of dat je denkt dat ze dat van je vinden. Als je "raar" bent ben je eigenlijk extra jezelf en dat is wat kinder juist leuk vinden.

Reageer