Skip to main content

Hoi,

ik ben er achter gekomen dat ik erg van plasseks hou, ik plas mij zelf graag onder en word graag onder geplast en eventueel mijn sekspartner plas ik graag onder. Nu vraag ik mij af of dit normaal is of dat ik mij moet laten na kijken.. ik schaam mij er heel erg voor en wil gewoon zeker weten dat alles goed is met mij..

Nou normaal is het niet, als ik de "norm". De meeste mensen vinden het niks.  Maar dat wil niet zeggen dat het verkeerd is.  Jij vindt dit leuk en er zijn genoeg anderen die dat ook leuk vinden.  Je doet er geen kwaad mee dus ik zou zeggen geniet ervan. 


Neen plasseks is zeker niet raar integendeel ik vind plasseks zelf ook supergeil en het hoort gewoon bij seks en masturberen voor mij zonder plassen kan ik ook niet klaarkomen ben een meisje van 13 trouwens. Ik vind het geil om kleine beetjes in mijn onderbroek te plassen en dan te vingeren. Ik heb ook vaak plasseks met mijn bff als we logeren of alleen thuis zijn we doen dit al sinds we 10 jaar en zou niks anders meer willen. Ik vind persoonlijk  anaal raar en vies dus ieder heeft zo zijn eigen seksuele voorkeur.


Reageer