Vraag

Is mijn vriendje toch homo?

  • 3 April 2021
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

hallo iedereen,

ik heb nu al iets langer dan een jaar met mijn vriendje. toen ik hem leerde kennen dacht ik eigenlijk al dat hij op mannen viel. toen ben ik toch met hem gaan daten en een relatie aangegaan.

over onze relatie heen heb ik meerdere keren aan zijn seksualiteit getwijfeld. op begeven moment heb ik de moed verzameld om het er met hem over te hebben. hij zei toen zelf dat hij niet op mannen valt. 

een paar maanden later zei hij dat hij dacht dat hij bi was. dat vond ik natuurlijk geen probleem, want ja hij kan daar ook niks aan doen. 

ik wil echt geen verkeerde conclusies trekken maar als ik naar zijn gedrag kijk is het wel allemaal een beetje gay naar mijn gevoel. hij is eigenlijk alleen bevriend met meiden, hij luistert naar mijn idee questionable muziek, hij zoekt op hoe je het beste kan pijpen, hij praat op een manier waar mijn gayradar vanaf gaat en hij heeft als 15 jarige jongen totaal geen interesse in mijn lichaam. 

hij is wel echt mijn beste maatje en ik hou wel echt van hem, maar ik weet niet meer op een vriendschappelijke manier of liefde manier.  ik heb het overzicht niet meer.

heeft iemand hier advies voor?

PS: ik hoop dat dit niet onaardig overkomt op mensen die wel homoseksueel zijn, want dat is natuurlijk helemaal oké.


2 reacties

Hallo, 

Natuurlijk betekend dat niet dat je vriendje homo is, zijn gedrag kan echt aan jou liggen, wat jij allemaal gay vind en wanneer je “gay-sensor?” aanslaat. Ik heb ook wel eens opgezocht hoe je moet pijpen enzo, misschien wilt hij wel zichzelf leren pijpen. En het kan ook zijn als hij geen interesse heeft in jouw lichaam dat hij meer emotioneel op jou valt, dus zn hart, niet zn hormonen.

Reputatie 2
Badge +2

Hallo, 

Natuurlijk betekend dat niet dat je vriendje homo is, zijn gedrag kan echt aan jou liggen, wat jij allemaal gay vind en wanneer je “gay-sensor?” aanslaat. Ik heb ook wel eens opgezocht hoe je moet pijpen enzo, misschien wilt hij wel zichzelf leren pijpen. En het kan ook zijn als hij geen interesse heeft in jouw lichaam dat hij meer emotioneel op jou valt, dus zn hart, niet zn hormonen.

Hey bedankt voor het reageren

Ik wil niet doordreunend overkomen, maar ik ben niet de enige die denkt dat hij homo is. Elke keer als ik aan iemand vertelde dat ik met hem heb, was en is  de  enige reactie die ik krijg: ‘oh huh ik dacht dattie op mannen viel.’ Dat helpt niet mee.

Reageer