Skip to main content

Hallootjes,

Ik heb een vraagje en wist niet waar ik het anders kon stellen. Een van mijn goede vriendinnen valt op meisjes en de laatste rijd denk ik dat ze me misschien wel leuk vind. Ze heeft al een paar keer gezegd dat ik mooi ben, en wilt heel vaak met mij afspreken. Als ik met een andere vriendin afspreek merk ik dat ze wat jaloers is, dus nu vraag ik jullie: zou ze een oogje op me hebben?

Hey mimi

Het zou kunnen dat deze vriendin een oogje op je heeft. Dat ze je complimentjes geeft, graag met je afspreekt en jaloers wordt in het bijzijn van anderen, zijn tekenen die hierop kunnen wijzen. Echter zou het ook kunnen dat ze je gewoonweg erg leuk vind als vriendin, en dat ze iemand is die liever met één persoon rondhangt dan in groep. ‘t Is moeilijk te zeggen met zekerheid. Denk je dit eens met haar te durven bespreken?

Gr. Kenshin

Denk je dit eens met haar te durven bespreken?

hey @Kenshin  :grin:

nee, ik durf dat eerlijk gezegd niet aan te halen. ik zie nu al voor me hoe akward situatie dat zal worden en ze het waarschijnlijk gaan ontkennen, aangezien ze best vaak struggelt met haar gevoelens. Ik denk trouwens niet dat ik dat zou durven:sweat_smile:

Dat snap ik wel, dat je dit niet zomaar ter sprake durft brengen. Ik zou het ook best spannend vinden. Wacht anders nog even af, en bekijk hoe je vriendin zich gedraagt. Wie weet komt ze vanzelf met haar gevoelens naar je toe, of kom jij erachter dat ze je enkel ziet als een goede vriendin. Kan allemaal. 

Gr. Kenshin

Reageer