Vraag

Is mijn beste vriend verliefd op mij?

  • 10 May 2020
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedenavond iedereen, ik hoop dat jullie je nog een beetje vermaken tijdens deze quarantaine. 

Sinds ik in quarantaine zit ben ik steeds beter op dingen gaan letten. Ik heb ook het idee/gevoel dat mijn beste vriend een crush op mij heeft.

Hij probeerde vaak met een excuus aan mij te zitten (optillen , schouders aan raken etc) dat was voor corona trouwens. Ook probeert hij mij vaak jaloers te maken.  We waren een keer minecraft aan het spelen en toen we klaar waren zei hij doei baby. Ik heb zelf een klein beetje gevoelens voor hem, maar ik denk dat we dat allebei hebben door verveling van quarantaine. 

 

Mijn vraag is eigenlijk wat moet ik doen en is er een kans dat het waar is dat hij op mij is.


2 reacties

Hoi,

 

Er is een kans inderdaad. Je kan het hem natuurlijk vragen, maar als het uiteindelijk toch niet zo is kan dit wel voor ongemakkelijks situaties leiden en misschien verandert de vriendschap dan ook wel. Dat zou zonde zijn. Als jij hem niet leuk vindt zal ik het als ik jou was met rust laten. 

Vind je hem wel leuk, probeer een beetje te flirten en kijk hoe hij hierop reageert. Als hij terug flirt kan je het er voorzichtig over hebben.

 

Jort

Badge

nee doe het niet bestie je krijgt er alleen maar narigheid van.

 

Reageer