Vraag

Is hij verliefd op mij

  • 16 February 2022
  • 34 reacties
  • 293 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik heb een klasgenoot en die is zeg maar de sukkel maar ik denk dat hij verliefd is op mij want we zaten te kletsen en toen zat hij aan zijn ballen en bij een ander gesprek met mij ook en toen we inde rij moesten lopen was ik ingedeeld met hem en kinderen zaten te klieren en toen zei de juf als jullie nu nog doorgaan dan moeten jullie hand in hand lopen en toen schoot zijn hand naar mijn hand ik heb hem rustig weggetrokken. Maar mijn vraag is dus is hij verliefd op mij?


34 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@TheMightySlayer dat is wel een optie maar straks gaat ie janken in de klas en straks weet de hele klas dat zij hem heeft afgewezen☹️

 

Hmmm, dat kan een probleem zijn...

Ik denk niet dat de klas het echt op haar zou afrekenen gezien het normaal is om iemand af te wijzen als je diegene niet leuk-leuk vind. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat iemand in de klas ging huilen omdat iemand diegene heeft afgewezen. Ik denk vooral dat hij raar wordt aangekeken als hij gaat huilen in de klas omdat zij hem heeft afgewezen.

Het kan gebeuren, natuurlijk. Maar ik zie niet zoveel andere oplossingen, dan hem af te wijzen. Ze kan natuurlijk (sociale) afstand tot hem bewaren plots als andere oplossing, maar dat komt waarschijnlijk raar over.

-TheMightySlayer <3

Nee dat kan niet want ik zit naast hem dus dat is een beetje lastig

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela ahh maar ik hoop dat je niet te hard voor hem bent oké❤️. Kun je mij dat beloven😚

 

Kiss me 

MCES 

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela ahh maar ik hoop dat je niet te hard voor hem bent oké❤️. Kun je mij dat beloven😚

 

Kiss me 

MCES 

Ja dat beloof ik want dat is sneu voor hem

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela goed van je

Reputatie 7
Badge +19

Zeker weet ik maar anders staat hij er alleen voor en uit ervaring weet ik dat dat niet fijn is

Reputatie 7
Badge +7

Ja nee natuurlijk 

@wilhelmavemela ahh maar ik hoop dat je niet te hard voor hem bent oké❤️. Kun je mij dat beloven😚

 

Kiss me 

MCES 

Ja dat beloof ik want dat is sneu voor hem

Dat is mooi. Maar laat het ook niet te hoopvol klinken. Dus straight to the point, maar niet te hard. Dus niet bijvoorbeeld '’Ik weet nog niet of ik je wel leuk vind'’, omdat dat valse hoop kan genereren.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela ahh maar ik hoop dat je niet te hard voor hem bent oké❤️. Kun je mij dat beloven😚

 

Kiss me 

MCES 

Ja dat beloof ik want dat is sneu voor hem

Dat is mooi. Maar laat het ook niet te hoopvol klinken. Dus straight to the point, maar niet te hard. Dus niet bijvoorbeeld '’Ik weet nog niet of ik je wel leuk vind'’, omdat dat valse hoop kan genereren.

-TheMightySlayer <3

Ja doe ik geen valse hoop want dan kan hij.zich.alleen maar Naarder gaan voelen

Reputatie 7
Badge +7

Ja precies en dat wil je niet toch 

Reageer