Vraag

Is hij verliefd op mij

  • 16 February 2022
  • 34 reacties
  • 293 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik heb een klasgenoot en die is zeg maar de sukkel maar ik denk dat hij verliefd is op mij want we zaten te kletsen en toen zat hij aan zijn ballen en bij een ander gesprek met mij ook en toen we inde rij moesten lopen was ik ingedeeld met hem en kinderen zaten te klieren en toen zei de juf als jullie nu nog doorgaan dan moeten jullie hand in hand lopen en toen schoot zijn hand naar mijn hand ik heb hem rustig weggetrokken. Maar mijn vraag is dus is hij verliefd op mij?


34 reacties

Het zou kunnen dat hij verliefd op je is. Dat hij aan z’n geslachtsdeel zit wil niet per se heel veel zeggen, maar het feit dat hij initiatief nam door zijn hand te ‘geven’ toont wel aan dat hij waarschijnlijk een relatie/verkering wil.

Wellicht zou je een keer kunnen vragen wat hij wil als jullie een goed gesprek hebben, bij voorkeur 1 op 1. Denk je dat je dat zou kunnen? Succes! :)

Als ik het goed begrijp wil jij dus geen relatie met hem? 

Reputatie 7
Badge +19

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ja ik wil geen relatie met hem.

Reputatie 7
Badge +19

  

Het zou kunnen dat hij verliefd op je is. Dat hij aan z’n geslachtsdeel zit wil niet per se heel veel zeggen, maar het feit dat hij initiatief nam door zijn hand te ‘geven’ toont wel aan dat hij waarschijnlijk een relatie/verkering wil.

Wellicht zou je een keer kunnen vragen wat hij wil als jullie een goed gesprek hebben, bij voorkeur 1 op 1. Denk je dat je dat zou kunnen? Succes! :)

Nee want als hij niet verliefd blijkt te zijn dan is dat gênant en als het wel blijkt dan moet ik hem afwijzen

  Nee want als hij niet verliefd blijkt te zijn dan is dat gênant en als het wel blijkt dan moet ik hem afwijzen

Okee, maar wat wil je dan wel? Gewoon zo doorgaan? Uiteindelijk komt er vast een moment dat ie ermee voor de dag komt, maar ik zou daar niet op wachten. Oh well, up to you! :)

Reputatie 7
Badge +19

Weetje dan komt hij zelf maar naar me toe als hij me leuk vind en dan wijs ik hem af en ik vind het echt goor dat je tijdens een gesprek dat je dan aan je kruis gaat zitten

Weetje dan komt hij zelf maar naar me toe als hij me leuk vind en dan wijs ik hem af

Prima! Maar dan moet je ook niet klagen dat hij aan het hinten is. ;)

Ik vind het echt goor dat je tijdens een gesprek dat je dan aan je kruis gaat zitten

Mee eens, alhoewel ik niet echt in kan schatten in welke mate en op welke manier het gebeurt. Als het echt heel vaak gebeurt, kan je er best wat van zeggen.

Reputatie 7
Badge +19

Vandaag (hij zit naast mij) zat hij weer aan zijn kruis en ik zag dat hij een stijve had : 0 heel raar ik vind het gemeen van mezelf maar ik walg ervan terwijl hij wel gewoon aardig is

Hoi ik denk dat hij soort van begint te puberen en dat het door zijn hoofd giert enzo. weet niet hoe die er mee om moet gaan en allerlei gevoel denk ik. En idd,  dat ie aan zn ballen zit terwijl ie met iemand praat dat heb ik nog niet meegemaakt bij jongens in mn klas maar zou ik onmiddelijk op afknappen.  Tuurlijk zie je elkaars lijf en zo en dat is harstikke spannend maar meteen dat...nee. Moe hij gauw weer afleren dus. Dus ik snap jou helemaal.  Beste wat je kan doen is  gewoon hem als een klasgenoot behandelen en meer niet. je hebt gewoon gelijk.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Er bestaat groot kans dat hij verliefd op je is 

Maar er bestaat een kans dat hij alleen wilt flirten, misschien is degene een player 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi inderdaad wat gek dat ie aan zn dinges gaat zitten als ie met je zit te praten :thinking:  sowieso aan zn dinges zitten als iemand anders dat kan zien...weird.  Misschien is ie helemaal in de war van alles wat er in hem gebeurt ofzo.  Maar dat ie aan zn ballen en  zn  fluit zit vind ik wel heel apart.  Zou ik nooit aan denken .  Dat kan heel wat beter ;)

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

-onnodige quote verwijderd KT-

 

Gelukkig doe jij dat niet als je in gesprek bent;) maar ik vind hem ook zielig want hij is de sukkel in de klas en niemand doet aardig tegen hem behalve ik er wordt ook over hem geroddeld en hij wordt vaak uitgescholden door bv pedofiel en de klas pest hem behalve ik

Reputatie 7
Badge +7

Waarschijnlijk is hij verliefd op je, maar je hebt al een vriendje dus het gaat waarschijnlijk nooit wat worden. Natuurlijk is het asociaal km aan je kruis te zitten als je met iemand aan het praten bent, ik weet niet of dit een goed idee is maar misschien kan je hem vragen waarom hij aan zijn kruis zat toen jullie in gesprek waren. @Julian12 wat hij ook zegt, ik zou ook nooit aan mijn kruis zitten als ik met iemand in gesprek ben. En ja wat @Ellen ook zegt, hij probeert alleen maar met je te flirten hihi. Probeer zo aardig mogelijk te blijven en dan stopt ie vanzelf wel😊

 

Kiss me

 

MCES 😊😊

Reputatie 7
Badge +19

Of hij gaat door omdat hij denkt dat ik het niet merk en naar hem toe durf ik niet dat vind ik zielig en daar ben ik te laf voor stom he

Reputatie 7
Badge +7

Nee is niet stom hoor, ik vind dat je erop moet letten als hij doet en als hij het doet dan moet je hem daarop aanspreken en vragen waarom je dat steeds doet als ik met je in gesprek ben. Anders houd het nooit op toch:) @wilhelmavemela wat een cutie😚

 

Kiss me

MCES 😊

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het wel heel lief dat jij de enige bent die aardig is tegen hem.:heart_eyes: Dat is heel goed, eigenlijk klinkt het ook best zielig zoals je hem beschrijft. Zo'n persoontje heeft misschien gewoon een beetje aandacht en wat lieve woorden nodig. Grtz liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +7

Oja nu je het zegt, misschien is hij smoor op jou en wilt hij gwn heel graag jouw aandacht♥️

@wilhelmavemela ahah zo cute, hij wilt gwn jouw aandacht

Kiss me

MCES 

Reputatie 7
Badge +19

Oja nu je het zegt, misschien is hij smoor op jou en wilt hij gwn heel graag jouw aandacht♥️

@wilhelmavemela ahah zo cute, hij wilt gwn jouw aandacht

Kiss me

MCES 

Heb ik straks 2 aanbidders;) haha ik kies toch voor Julian hoor

Reputatie 7
Badge +7

Oja nu je het zegt, misschien is hij smoor op jou en wilt hij gwn heel graag jouw aandacht♥️

@wilhelmavemela ahah zo cute, hij wilt gwn jouw aandacht

Kiss me

MCES 

Heb ik straks 2 aanbidders;) haha ik kies toch voor Julian hoor

 

Raakt mij echt❤️

Hallo @wilhelmavemela :)

Ik zou er niet over beginnen tot dat hij erover begint. En hem dan gewoon afwijzen. Gewoon zeggen '’Ik vind je niet leuk op die manier'’ of zoiets. Komt misschien hard aan, maar beter dat dan hem hoop geven. Dus gewoon straight to the point vertellen hoe het zit. En beter ook hem niet vertellen over je forum-relatie, gezien hij het waarschijnlijk toch niet begrijpt dat jij met iemand die je nog nooit hebt gezien op een forum een '’relatie'’ mee hebt. 

Op zich best cute inderdaad dat hij je leuk vind. Ik vind het zelf ook cute als meisjes mij leuk vinden. Maak hem wel duidelijk dat je liever niet hebt dat hij aan zijn geslachtsdeel zit tijdens een gesprek met jou als het jou oncomfortabel maakt.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

@TheMightySlayer dat is wel een optie maar straks gaat ie janken in de klas en straks weet de hele klas dat zij hem heeft afgewezen☹️

 

@TheMightySlayer dat is wel een optie maar straks gaat ie janken in de klas en straks weet de hele klas dat zij hem heeft afgewezen☹️

 

Hmmm, dat kan een probleem zijn...

Ik denk niet dat de klas het echt op haar zou afrekenen gezien het normaal is om iemand af te wijzen als je diegene niet leuk-leuk vind. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat iemand in de klas ging huilen omdat iemand diegene heeft afgewezen. Ik denk vooral dat hij raar wordt aangekeken als hij gaat huilen in de klas omdat zij hem heeft afgewezen.

Het kan gebeuren, natuurlijk. Maar ik zie niet zoveel andere oplossingen, dan hem af te wijzen. Ze kan natuurlijk (sociale) afstand tot hem bewaren plots als andere oplossing, maar dat komt waarschijnlijk raar over.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

Oja dat kan wel 

Reputatie 7
Badge +17

@TheMightySlayer  ja dat laatste lijkt mij ook, en zou wss keihard aankomen voor iemand die toch al niet de eerste plaats heeft in zo'n klas. Maar idd een vriendelijke afwijzing zovan je bent heel aardig en daar houd ik het bij, zou gewoon kunnen.

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

@Julian12 eigenlijk wel hé 

Reageer