Vraag

Is hij op mij?

  • 22 January 2024
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heey,

ik ben een meisje van 15.

Er zit dus een jongen bij mij in de klas, laten we hem even Bob noemen.

Bob kijkt vaak naar mij. Laatst tijdens de pauze gingen bob en een vriend voor ons zitten. (Wij hebben een soort van trappen in de aula waar je op kan zitten, geen ECHTE trappen btw) Dus ze gingen zitten en begonnen opeens tegen mij en mijn vriendinnen te praten. Ze stelden vragen enz, maar Bob vroeg mij vooral veel en keek de hele tijd naar mij. We hadden laatst ook een toets, hij moest helemaal vooraan zitten. Vanuit mijn ooghoek zag ik hem heel vaak naar mij kijken. Dus ik dacht HUH?! Waarom kijkt hij de hele tijd. Ook hadden we een paar dagen geleden geschiedenis. Hij zit voor mij, omdat we bij sommige lessen vaste plekken hebben. Mijn vriendinnen en ik gooiden propjes papier naar elkaar toe, de docent was nog bezig. Maar mijn vriendinnen zaten een tafel voor Bob en zijn vrienden. Dat propje kwam perongeluk bij Bob in zijn tas, hij pakte het en zei tegen mij: ‘Hier, gooi maar naar hun(mijn vriendinnen dus)’. Tijdens Duits was degene die naast mij zit ziek, dus zaten Bob en zijn vriend voor mij. Ik was dus alleen. We moesten opdrachten maken en Bob vroeg of ik wilde meedoen met het verdelen van de opdrachten, zodat we minder hoefden te doen. Dit wilde ik wel. We moesten laatst ook bij een lokaal wachten, met de klas. En Bob zat steeds naar mij te kijken..

Is hij op mij of niet?

Doeiii


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Kan zijn dat die jouw gewoon knap vind maar hoeft niet perse verliefd te zijn ofzo hij kijkt alleen een beetje veel naar jou voor de rest gedraagt hij zich redelijk normaal

Ik denk dat hij je gewoon knap vind maar dat die niet verliefd op je is

Reputatie 4
Badge +2

Haii, ik begin dit een beetje eng te vinden want ehh dit verhaal lijkt echt precies op wat voor situatie ik heb 😅 wij hebben dus zegmaar ook soort trappen in de aula en bij mij gebeurde dus prc het zelfde alleen dat met die propjes is niet gebeurt bij mij maar verder ALLES wel 😂😭 dus jaaaa ik denk dat hij je inderdaad knap vind en wss ook leuk vind maar ik kan het niet met zekerheid zeggen 

Badge

het kan zijn dat hij je leuk vindt maar het kan ook zijn dat hij wordt onderdrukt door zijn vrienden

Mvg

Tornado

Reageer