Vraag

is hij ook op mij?

  • 23 November 2020
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een meisje van 12 jaar oud. Ik vind een jongen uit mijn klas leuk maar ik ben te verlegen om het te vragen. Heeft iemand misschien tips hoe je kan weten/zien of hij mij ook leuk vind??

groetjes van mij!


2 reacties

Hai

Ten eerste is de enige manier om zeker te weten dat hij jou ook leuk vindt door het te vragen/door te vertellen dat jij hem leuk vindt

Maar, er zijn wel signalen dat hij je misschien ziet zitten: een jongen die je complimenten geeft, erg vaak vraagt hoe het gaat, wat je doet, hoe je dag was (dus geïnteresseerd is), vaak fysiek contact met je wilt dus knuffelen en vastpakken enzo, vaak naar je kijkt van een afstand en graag iets met je wilt doen buiten school. 

Badge +1

Hey, ik ben een meisje van 12 jaar oud. Ik vind een jongen uit mijn klas leuk maar ik ben te verlegen om het te vragen. Heeft iemand misschien tips hoe je kan weten/zien of hij mij ook leuk vind??

groetjes van mij!

hii

Jongens zijn meestal wel makkelijk te lezen. Als ze je bijvoorbeeld veel aanraken of als je soms ziet dat ze naar je kijken. Meestal willen ze ook graag met je praten en zijn ze geinteresseerd in wat je hebt gedaan of wat je gaat doen. Ook willen ze naast je zitten tijdens de les bijvoorbeeld of tijdens de pauze. Soms kan het ook zo zijn dat als je langs zijn vriendengroep loopt waar hij ook bij staat dat je dan een beetje gejuig of gelch daar vandaan hoort. Toch is elke jongen anders, daarom is het beste om erachter te komen of iemand je leuk vind om het te vragen. Ik begrijp dat je het spannend vind, maar je leeft maar 1 keer en er zijn genoeg vissen in de zee. ;) 

 

Reageer