Vraag

Is hij nou wel of niet op mij

  • 6 March 2024
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heeyyy!

Ik ben dus een meisje van 15.

Laatst had ik een topic gemaakt over een jongen en dat ik dacht dat hij mij leuk vindt.

Dit is dus het topic.

Ik dacht het echt.

Mijn vriendinnen zeiden tegen hem dat ik op hem was.

En hij zei dat hij niet op mij was.

Dus ik zei dat ik niet op hem was.

Maar nu na de vakantie, kijkt hij nog steeds de hele tijd naar mij.

IK SNAP HET NIET

Hij heeft het ook niet aan zijn vrienden verteld??!

Bob (de nepnaam) kijkt ECHT veel naar mij. Ik snap het gwn niet.

Dus zijn dit mixed signals?

HELP ME


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk dat het is zoals de mensen in de vorige comments al zeiden, waarschijnlijk vind hij je gewoon knap. en het zou zeker kunnen dat ie je leuk vind maar dat ie het gewoon niet wilt/durft te zeggen. 

Reputatie 3
Badge +1

heyy

Miss kan ik een beetje flirten met hem?

Het is wel een beetje ongemakkelijk maar ik kan het wel proberen

Heb je tips?

Reputatie 4
Badge +2

@anonymoeees dat kan zeker! ik weet niet of je het tegen mij had want je hebt me niet getagd, maar ik zal je toch ff helpen! Ik snap heel goed dat het ongemakkelijk is en daarom is het misschien handiger om eerst echt vrienden te worden en alles te vergeten wat er in het vorige verhaal is gebeurd. Maar als je echt gelijk wilt flirten is dat ook goed natuurlijk, alleen weet ik niet of het net zo goed zou werken want ik heb het nooit gedaan bij mensen waar ik iet super goed mee bevriend ben. Maar dan heb ik toch wat tips voor je ookal ben ik zelf niet de beste in dit soort dingen.

  1. ga niet je persoonlijkheid aanpassen speciaal voor hem, als hij je niet leuk vindt zoals je bent is het een waardeloze gast en is hij niet de tijd en aandacht waard.
  2. als het duidelijk is dat hij je niet leuk vindt moet je hem met rust laten, je wilt het niet erger maken en hem irriteren.
  3. zelfs als je niet zelfverzekerd ben doe alsof je het bent, dan gaslight je jezelf en voel je je meer comfortabel. 

als je meer vragen of tips nodig hebt vraag me het gerust! xx ikblijflieveranoniem09

Reageer