Skip to main content

hoooi, dit is mijn eerste topic ik ben 12 jaar oud en ik ben een meisje.

ik zat op mijn eerste school vanaf peuterspeelzaal tot groep 4 en daarna zijn we verhuisd, in die tijd waren een jongen en ik verliefd op elkaar we deden heel veel dingen samen etc.  en hij is na mij ook verhuisd en we appen nog steeds gwn elke dag maar hij heeft zelf geen telefoon dus appt hij mij op zijn moeder’s telefoon

maar al een paar maanden stuurt hij random hartjes nr mij en dan 5 min later verwijderd hij ze

maar vgm is hij op mij verliefd wat hij had mij 1 week geleden een bericht gestuurd en er stond ik hou van je en dan mijn naam en daarna had hij het verwijderd en hij had geschreven tegen niemand zeggen dus wat moet ik doen. en ik had een crush op hem maar nu niet meer.

hoiiii, aangezien jij mij goed hebt geholpen wou ik ook jouw vraag beantwoorden 😉

dit is idd wel een beetje vaag. 

Wil je nog vrienden met hem zijn na dit? want zo ja zou ik het heel duidelijk maken dat je hem niet leuk vind. begin over andere jongens en wees niet te flirterig in je berichtjes (veel emojies, knipogen etc.) 

misschien kan het ook zijn dat hij signalen had opgevangen dat jij hem leuk vond. ik vond een tijdje een jongen ook heel leuk en die heb ik toen uitgevraagd maar hij bleek mijn type niet te zijn. toen gingen we dus verder als voor mij vrienden maar hij dacht dat we aan het daten waren. erg verwarrend dus. 

ik hoop dat dit geholpen heeft. 

bedenk vooral dat hij zich waarschijnlijk erg kwetsbaar voelt dus wees niet te hard in je afwijzing.

xx

Hi 👋

Als je geen interesse hebt, dan heb je geen interesse. Zeg dat je niet hetzelfde voor hem voelt en dat je gewoon vrienden wilt zijn. Misschien is hij daar eerst verdrietig over, maar dat zal over gaan na een aantal dagen of weken. 

-Alice 🦋

@boterbabbelaartje dankjewel ik ga het nr hem sturen en ik ga ook zeggen dat ik het niet gemeen bedoel en dat we gwn vrienden kunnen zijn. want hij wou ook bijna in mijn school gaan aanmelden terwijl hij niet eens bij mij dichtbij woont dus zowiezo iets van 40 min maar we hebben ook dezelfde niveau/ advies.

@Anoniem452 dankjewel ik ga het zeggen maar ik zeg ook dan dat ik het nii gemeen bedoel maar dankjewel.

Reageer