Vraag

is hij gay een heeft hij een crush op me?

  • 12 September 2021
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hii ik heb al een tijdje een crush op een jongen uit mijn klas. Ik weet alleen niet of hij ook gay is. mijn vrienden beginnen te zeggen dat ze het wel vermoeden. Soms doet hij kleine dingen waarvan mijn gaydar wel aanslaat.  Daarbuiten plaagt hij me vaak met kleine dingetjes en knuffelt hij me soms terwijl we eigenlijk niet super close zijn. Dit doet hij niet bij iemand anders volgens mijIk ben eigenlijk altijd samen met mijn beste vriendin en dan gaan we samen naar zijn vriendengroep toe. dan gebeurt dit meestal. Hoe kan ik er subtiel achter komen of hij gay is en of hij mij leuk vindt? En hoe kan ik hem laten weten dat im een crush heb zonder het hem te zeggen.

 

Liefs, Jongen 14 


2 reacties

Badge

Hii! Ik had precies het zelfde probleem. Ikzelf ben Bisexueel maar de jongen die ik leuk vond bleek uiteindelijk gay te zijn. Ik vroeg een x gewoon “heeeeeuuy hoe gay voel je je van 1 op 10” en hij reageerde er niet raar op of iets. Daardoor ben ik er achter gekomen dat hij gay was.

 

Veel succes hopelijk heb je er iets aan :)

Reputatie 1
Badge

Hii! Ik had precies het zelfde probleem. Ikzelf ben Bisexueel maar de jongen die ik leuk vond bleek uiteindelijk gay te zijn. Ik vroeg een x gewoon “heeeeeuuy hoe gay voel je je van 1 op 10” en hij reageerde er niet raar op of iets. Daardoor ben ik er achter gekomen dat hij gay was.

 

Veel succes hopelijk heb je er iets aan :)

Bedankt voor je antwoord :-)

Reageer