Er is dus een jongen…
Sorry voor de lange text
Hij zit in de 2e en ik zit in de 1e. Ik zie hem alteid in de pauzes omdat wij bijde ergens anders zitten in de pauzes. Hij praatte eerst tegen mij, ik paatte toen met hem. Eventueel geef ik hem mn nummer. Hij gaar mij appen, ik app terug. Ik weet niet of hij mij leuk vind. Ik vraag mijn vriendin of ze in dezelfde klas zit. Zij zegt ja hij zit bij me in de klas. Ik vertel haar dat ik m leuk vind en vraag haar of zij iets over m weet. Zij zegt, ja maar je moet mischien weten dat hij de hele tijd over dit meisje zit te praten. Ik vraag haar meer vragen, HIJ SPREEKT SOMS MET HAAR AF. Zij zegt ik weet niet meer wanneer de meest recente afspraak is geweest. Ik vraag mn vriendin hoe dat meisje er uit ziet. Ze geeft een omschrijving...DIE OMSCHRIJVING KLINKT NET ALS IK. Mn vrindin add m op snap. Hij stuurt een snap terug binnen 5 minuten, ik zit alls te wachten sinds 7 uur s ochtends voor een aappje. Hij appt mij eventueen terug wanneer hij offline gaat van snap. Hij zegt dat ie 15 uur heeft geslapen omdat hij ziek was. Ik weet dat hij ziek was omdat hij een foto had doorgestuurd naar die vriendin. ij vertelde mij t wel eerder maar stuurde geen foto. CONTEXT:ik heb geen snap dus zij deed t voor me. Een dag hoervoor stuurde hij mij een ROOD hartje. Ik suurde alteid emojis maar nooit RODE hartjes. Ik vraag mn vriendin hey weet jij of hij haar enn rood hartje heeft gestuurd?zij zegt nee. IK STA EEN STAP VOOR HAAR. Maar zij spreken wel af. hmmmmHij appte mij wel vrij veel. NOG EEN STUKJE CONTEXT: hij luistert naar iron maiden. Dat is pas hot. Maar ik he nog alteid het gevoel dat hij nog met dat meisje zit te snappen en afspreken. Mn vriendin weet niet of ze snapstreaks hebben. Maar ik heb nog alteid het gevoel dat hij iets verbergt of een beetje raar doet. Ik bedoel hij appt me elke dag heel veel en is alteid lief tegen mij. Gaat alteid in de pauzes naast mij zitten, zwaait ook veel naar mij. Maar ik weet niet of ik m moet vertrouwen, of vertellen dat ik m leuk vind, met m afspreken of hem over dat meisje te vragen want hij zegt r niks over (ik ken m pas voor 4 weeken maar ik wil niet dat hij dat andere meisje gaat daten.) Mijn vriendin vertelt mij dat ze denkt dat die vriendin hem ook leuk vind, ZE WEET T NIET ZEKER MAAR NOGSTEEDS. Wat moet ik doen? Hem bellen? Hem nog meer gaan appen? Vertellen jullie mij pls wat ik moet doen. Of welke vibe hij jullie geeft. Des te meer antwoorden des te beter.