Vraag

is hij een pedo

  • 28 April 2024
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik zit op dansen en ik ken een van de exen van mijn dans docent want die komt soms naar de les ik doe altijd normaal maar dit begon paar maanden terug toen ik hem een knuffel gaf en hij toen aan mijn kont zat ik zij er niks over omdat ik niet weet wat ik moet zeggen sinds dien heel ongemakkelijk bij hem gisteren hadden we een optreden toen zag ik hem in zijn eentje voor de optreden was niet heel boeiend maar daarna gebeurde het hij kwam naar mijn toe en sprak met hem ik weet niet meer wat hij zij maar opeens gaf hij een briefje in mijn hand hij zij niks en ging weg ik ging toen naar man oma en tante en ze vroeger wie hij was ik zij een vriend van mijn dans docent ze vroeger er verder niks over we gingen ergens anders naar toe en ik had dorst dus vroeg ik of mijn oma water kon kopen ergens ik moest niet naar de wc maar ging toch om te kijken wat er in het briefje stond en het was zijn nummer ik Sloeg het nummer heb maar heb hem niet geappt ik vertrouw het niet ik ben 15 en hij is minimaal 23 denk zelfs ouder ik weet niet wat ik moet doen een vriend zij dat ik hem niet moet appen maar misschien is hij een pedo of nog erger en wil ik hem ontmaskerd en misschien zelf aangeven 

wat moet ik doen?

ps alleen een vriend weet het en mijn fam weet het niet en mijn dans docent weet ook niet 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

ik denk gewoon aangeven bij de politie of bij bureau halt

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Gekehenkie ,

 

goed dat je hier over nadenkt. Er is inderdaad een groot leeftijdsverschil tussen jullie, en een verschil in machtsverhouding.

Je bent van harte welkom om hierover gratis en anoniem met De Kindertelefoon te bellen / chatten, elke dag tussen 11 en 21 uur.

Of met Fier via Chat met Fier - Fier , daar kan je gratis en anoniem chatten. Ze zijn op weekdagen open van 16 tot 6 uur ( ja, dus de hele nacht! ) en in de weekenden van 20 tot 6 uur.

Of bij de politie via Hoe zit het met de jongerenchat? | politie.nl . Vroeger konden jongeren ook met de politie chatten, maar sinds februari is dat gestopt. Nu kan je hen bereiken via insta of door het contactformulier in te vullen.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer