Skip to main content

Hoi,allemaal ik ben intussen al 17 en weet sinds dit jaar dat ik mogelijk aanleg heb voor prostaat kanker (aangezien mijn opa zijn Vader het had en mijn opa zijn broers en hijzelf hadden het ook) vandaar dat ik het me afvraag plus ik zou het ook wel (later) willen doen aangezien ik kinderen wil dus kan ik het dan wel of is dat niet veilig?

Hoi 

Wat er dat je mischien prostaatkanker hebt 

Ik zou er eerst zeker willen weten of ik prostaatkanker heb en dat pas een keuze maken

Dat is mij mening maar er er zji ook mensen die er anders over denken


@Charloisanoniem 
Ik heb mogelijk een aandoeining ervoor ik heb het (momenteel) gelukkig nog niet 


Hallo

 

Ik zeker je vaak genoeg laten onderzoeken op prostaatkanker, dan ben je toch zeker. Experts kunnen je dan betere tips geven.

 

Ik heb wel al eens een artikel en een actuele TV-show gezien, waar ze zeggen dat een zaadlozing juist de kans op prostaatkanker verminderd. Ik weet nu wel niet hoe het zit met een aanleg ervoor.

 

Als je wilt weten of je partner het door jouw kan krijgen is vrijwel onmogelijk. Kanker is geen virus die je kan overdragen; het is ook geen soa. Dus voor partner loopt geen gevaar. Maar als je verschillende bedpartners hebt zo je beter wel een condoom gebruiken voor jezelf te beschermen.

 

Voor jouw kinderwens zal ik er technisch gezien geen problemen moeten zijn. Als kanker zou krijgen kan je altijd je zaadcellen of eicellen laten invriezen. Vergeet hiervoor niet de juiste papieren in te vullen voor in de toekomst.


-onnodige quotes verwijderd-

Thx ik maak me er namelijk zorgen over aangezien ik bang ben dat ik op 't MBO (misschien)een  vriedin krijg 


Reageer