Skip to main content

hoii ik ben er weer ik ben net gisteren terug van kamp 2 dagen met de eerste klassers waar ik ook in zit .

dus ik ben dus echt op zoek nr een vriendje is het te vroeg?  En wrm zou je vragen nou omdat letterlijk ik kapot veel mensen zie met vriendjes om mij heen en ik wil in de eerste of tweede een vriendje hebben. 

mijn smaak is brown skin of light skin , langer dan mij , krullend haar , loyaal, lief aardig, niet meer dan 4 exen en je moet 1 of 2 jaar ouder dan mij zijn. ik ga mezelf even voorstellen soort van, ik ben bruin , 12 jaar afkomst is half Nederland half Surinaams, maar 2 exen maar eigenlijk maar 1 ex. 

Hoii, ik zit zelf ook in de eerste en wil ook al een vriendje, dus het is niet te vroeg (denk ik)😹. Als je een crush hebt op iemand; neem je kans en vraag hem verkering! Zelf durf ik dat niet dus het zou leuk zijn als het jouw wel lukt☺️ Doeggg👋

Hey! Nee hoor is niet te vroeg, en als je iemand vind die aardig is en leuk en die jou met respect en waardering behandelt dan is dat helemaal top !  Liefs, Tover xxx

hoiii,

ik denk ook niet dat het te vroeg is hoor! Ik snap je wel weer want ik zit in de tweede nu, 14 jaar, en zou het ook graag willen. Ik heb nog nooit echt een serieuse relatie gehad, meer kinder verkering, snap je? Ik wou het rond groep 8/ eerste ook al graag, en als jij voelt dat je daar klaar voor bent zie ik geen probleem. Het lijkt mij ook gewoon heel fijn, vooral als ik mijn oudere zus met haar vriendje zie. Met mijn vriendinnen kan ik lang niet alles bespreken, en het lijkt me ook gewoon fijn om dan zulke hele goede knuffels van mn vriendje te krijgen, haha! 

xxx

Reageer