Skip to main content
Vraag

is het normaal dat mijn vriendin iets van 12/13 jaar een vriend heeft van 17 jaar?

• 4 februari 2025
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

hoi ik ben zeepsopje en ik maak me zorgen over mijn vriendin, ze vertelde me dat ze een vriend heeft van 17 jaar, ik ben bang dat hij misschien naar echt sexuele dingen wil gaan doen. 

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 4 februari 2025

Hi 

Ik zal het laten gaan, en ik snap je zorgen maar probeer anders met die jongen in contact te komen en leer hem beter kennen. Mischien is hij wel super aardig en heeft hij helemaal geen kwaade bedoelingen. Als je toch bijv denkt ik vertrouw hem niet kun je altijd met mensen chatten. En ik weet niet of jullie goeie vrienden zijn en alles tegen elkaar kunnen zeggen? maar anders kun je het ook met haar bespreek baar maken.

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • 4 februari 2025

*Onnodige quote verwijderd*

Hoi ik ben het niet helemaal met ​@Anoniem 332  eens, omdat ik het sowiezo een beetje raar vindt een eerste klasser met ik denk een laatste klasser maar ik zou het tegen haar vertellen waarom je je zorgen maakt en misschien hem ontmoeten

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 93 reacties
  • 5 februari 2025

Ik zou best wel hem willen ontmoeten, maar dat kan dus niet.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hey ​@Zeepsopje,

Hoezo kan dat niet? 

Je kan je zorgen subtiel uitten bij je vriendin. 

Misschien vindt ze het niet fijn als jij er teveel mee gaat bemoeien, maar als je het een beetje doet, als je daar zelf een fijner gevoel bij hebt, moet je dat doen. Vriendinnen zijn ook daar voor :) Voor elkaar.

Veel liefs

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 93 reacties
  • 6 februari 2025
nieuwschierig_aapje schreef:

Hey ​@Zeepsopje,

Hoezo kan dat niet? 

Je kan je zorgen subtiel uitten bij je vriendin. 

Ik zit dus in een ander land en mijn vriendin in nederland

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen