Skip to main content
Vraag

Is het normaal dat ik romantische liefde nutteloos vind?

• April 12, 2025
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Want je gaat toch uit elkaar, het is net als je vrienden hebt maar gewoon closer 

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 25, 2025

Heyy

Ik ben het er wel met je eens dat romantiek nou ook wel weer heel erg overbodig is, maar als ik voor mijzelf zou spreken dan zou ik het wel fijn vinden als ik meer open/zacht zou kunnen zijn bij diegene ( ik ben niet heel gevoelig maar ik heb wel zware depressie en veel zelfmoordneigingen) maar als je het meer simpel zou willen houden snap ik dat helemaal.

Het ligt ook wel veel aan je persoonlijkheid.

merelm
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • April 25, 2025

Hoi ​@Anton 

Uit je reactie maken we op dat je in  een lastige situatie zit. Ondanks dat het een reactie is onder dit topic hopen we dat je onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Veel sterkte!

Merel (De Kindertelefoon)