Skip to main content

hey jij, 

ik heb flow met een jongen? Haha, het is ingewikkeld. Ik had 3 maanden officieel fix met hem maar de laatste maand ging het niet zo goed, dus heb ik het “beëindigd”. Nu vinden we elkaar gewoon leuk maar hebben we niks officieel. Het is zo van, hij vind mij leuk maar laat het niet zien maar ook weer wel? Zoals ik zei het is ingewikkeld. We hebben weinig gesprekken meer, het is niet zoveel zoals vroeger en daarom heb ik het ook “beëindigd”. Ik word daar vaak boos om en zoek ruzie of dan krijgen we een discussie omdat ik duidelijkheid wil van hem. En wanneer ik dus zeg maar ruzie zoek met hem geeft hij me opeens zoveel aandacht, en dan vecht hij opeens voor me en verteld hij hoeveel hij van me houd, en dat ik de enige ben voor hem etc. Maar de volgende dag zijn de gesprekken weer weg. Dit zorgt bij mij voor zoveel onduidelijkheid en gewoon hopeloos. Ik hoop dat jullie raad hebben voor mij.

 

groetjes cecassie x

hey… ik heb hetzelfde ik me vriendje nu 1 jaar elke keer gaat het aan en uit hij gaat ook vreemd dan word ik boos en ma ik het uit dan smeekt ie me terug of er niks aan de hand is dan hebben we weer dan doet ie heel lief en of ik zijn alles ben en de volgende dag lat ie me zitten en doet ie weer raar dan zeg ik waarom doe je zo en hij reageert niet hij komt dan met smoesjes dan maak ik het uit en dan gaat ie weer lief doen ik mag van hem niet met andere jongens omgaan maar als hij met een meisje afspreekt en ik dan iets zegdaarvan is het dat jaloers ben 


Reageer