Vraag

Is het langs 2 kanten?

  • 10 June 2022
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Badge

Hallo,

 

Ik ben verliefd op een meisje van mijn school, we zijjn beiden 14 jaar. Ik zou het willen aanvragen maar ben bang dat ze nee gaat zeggen en het is me niet duidelijk of ze op mij is. Als dat niet zo is ben in bang om het te vragen want ik wil onze vriendschap niet verpesten. We chatten dagelijks en praten vaak tijdens de pauzes, we vertrouwen elkaar wel. Ze begint soms ook wel de gesprekken maar ik ben niet zeker of ze vriendelijk is of dat het meer is. Weet iemand wat ik moet doen?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

hoii, een meisje kan soms heel duidelijk laten zien dat ze iemand leuk vind en soms wat minder duidelijk. Je kan er eigenlijk maar op een manier achter komen, vraag aan haar op een manier waarop ze niet gelijk doorheeft dat je met haar wil of ze je leuk vind. vraag bijvoorbeeld of er iemand is die ze leuk vind. als ze hier geheimzinnig over doet is de kans dat jij het bent groot. Ik zou haar het in het echt vragen. dat is echt beter dan snap enzo. vertel haar dan gewoon eerlijk dat je gevoelens voor haar hebt. success!

Reageer