Skip to main content

Hoi allemaal! Ik ben weer terug van weggeweest haha, nee oke even serieus ik zal een andere keer even een update geven hoe het met mezelf in het algemeen gaat.

Ik heb wel even een update over mijn vriendje en ook een vraag! Allereerst gaat het supergoed tussen ons. Iehh we hebben al meer dan een half jaar, bijna 7 maanden😍😍 Besef he dit is voor ons beide de eerste relatie, nooit gedacht dat het zo lang zou duren. Ik hou van hem en hij van mij❤️

Inmiddels hebben we al gezoend en ook al met tong enzo. Het was echt perfect, heel blij mee dat we toch nog hadden gewacht op het moment in plaats daarvan dat we het gingen forceren. Maar nu zijn we een beetje aan het 'opbouwen' ofzo haha. Want we gaan een beetje voelen ofzo aan elkaar en strelen. Idk het klinkt nu heel raar haha, maar we voelen ons beide goed en als een van ons iets niet fijn vind, doen we dat niet❤️

Maar nu de afgelopen keer dat ik daar was, was ik echt geil. Mag ik dat zeggen hier?🙈 Maar toen begon ik een beetje bij zijn piemel te strelen, uh oke hoe leg ik dit uit maar hij was zegmaar stijf.  Even voor alle duidelijkheid: dit is allemaal met kleren aan en we zijn beide nog lang niet klaar voor seks. Maar kijk uh ik heb nog nooit überhaupt een piemel gevoeld en niet eens een stijve piemel gezien. Dus ja dat was best wel een stap haha. Maar hij leek het fijn te vinden, want hij begon harder te ademen. En op een of andere manier kunnen we heel goed non verbaal communiceren. Want als ik iets niet fijn vind of hij iets niet fijn vindt, dan hoeven we dat niet eens echt te zeggen dan merken we sat aan elkaar.

Daarna lagen we dus net iets anders en toen ging hij heel langzaam en respectvol naar mijn vagina toe, en begon hij die te strelen. Oh dat voelde goed, niet normaal haha😍🙈

Maar mijn vraag is dus, is het erg dat mijn vriend en ik wat seksueler beginnen te worden? Of moeten we perse wachten tot een bepaalde leeftijd, kwa is er een gemiddelde leeftijd waarop je dit doet? 

In ieder geval het voelde voor ons beide heel fijn, we hebben er een goed gevoel aan overgehouden. En we respecteren elkaar volledig met onze grenzen. En ik dat dat dat het belangrijkste is!❤️

Heyy!

Wat fijn dat jullie relatie zo goed en stabiel is!! Echt lief om dat te lezen!🥰

Het is helemaal niet erg en het is juist prima dat jullie nu een beetje de seksuele kant van jullie relatie aan het onderzoeken en ontdekken zijn! Het komt duidelijk vanuit jullie al 2, jullie zijn er beide aan toe en jullie vinden het beide erg fijn dus ik zie er geen probleem in hoor! Zolang jullie elkaars grenzen idd maar goed respecteren, maar dat zit zo te lezen wel goed!

Ga lekker door met elkaar ontdekken en met experiment zolang jullie het fijn vinden is dit gewoon prima hoor!😊

Veel plezier nog met elkaar en geniet van jullie relatie!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Hey @Ik_wil_anoniem_blijven,

Wat leuk dat het zo lekker gaat met je vriendje! Lief dat jullie zo respectvol met elkaar omgaan en echt wacht totdat jullie allebei klaar voor zijn😊. En nee hoor! Het is zeker niet erg en het hoort erbij:). Als jullie er klaar voor zijn en het fijn vinden moeten jullie het zeker doen! 

Liefs xxx Banaantje <33

Welkom terug @Ik_wil_anoniem_blijven 

Bij een relatie is het normaal dat er ook een keer een seksuele kant bij komt kijken. Dat is zeker niet erg of raar. Goed dat jullie het rustig aan doen. Niks geforceerd zoals je zelf zegt. Zoals jullie het nu doen is wel de beste manier. Lekker samen uitvinden wat je fijn en lekker vindt.

Heel veel geluk en plezier samen

Dankjewel iedereen! Het is best wel spannend, omdat ik dit nog nooit eerder heb gedaan allemaal. Maar wel fijn. Dus toppie, ik had zelf even die bevestiging nodig denk ik haha🙈😊

Hoi hoi! Ik begrijp je heel goed, en ik ben het ook eens met de anderen! Volgens mij is dit de perfecte aanpak 😉 i know ☺️. Je laatste zinnen zeggen ook heel veel:  "In ieder geval het voelde voor ons beide heel fijn, we hebben er een goed gevoel aan overgehouden. En we respecteren elkaar volledig met onze grenzen. En ik dat dat dat het belangrijkste is!" 

En zo is dat!!! Geniet fijn van elkaar en jullie doen dit super goed! 

Groetjes liefs Tartan X 

Heyy!

Eens met de anderen hoor!😊 Als jullie er allebei klaar voor zijn en rekening met elkaar houden is het helemaal prima. ♥️

Reageer