Hey, ik ga me eerst even voorstellen.
Ik 14j ga nu naar de 4e klas.
Ik was een paar weken terug op kamp gegaan waar ik dit meisje heb ontmoet. We klikte meteen en gingen eigenlijk altijd met elkaar om, we deden alle spelletjes samen en zaten naast/tegenover elkaar tijdens het eten, maar ook gingen we gewoon samen ergens zitten en praten over van alles en nog wat. En werden daardoor ook door iedereen op dit kamp met elkaar gekoppeld. Zelfs door onze eigen vrienden. Dit was voor mij niet heel raar want de keren daarvoor dat ik mee was op dit kamp had ik ook altijd wel dat ik met de meiden om ging, maar ik heb nog nooit zo’n goede klik gehad met iemand. Het hielp natuurlijk ook dat we door de kampleiding toevallig vooraf (nog voordat we elkaar kende) bij elkaar hadden gezet bij de sport groepjes en bij de fietsgroepen.
Die week was er toevallig ook een gala ingepland wat ze elke 2 jaar doen. Iedereen had het erover en met wie wie zou gaan, wat het gekoppel van mij en haar alleen maar versterkte. Uiteindelijk de dag van te voren besloten wij om samen als vrienden naar het gala te gaan. Op het gala ging alles goed en leuk, we kende elkaar al een beetje dus er waren niet echt stiltes die te lang duurden. Na het eten kon je spelletjes doen OF je kon gaan dansen. En toevallig hadden we allebei de workshop dansen die ochtend gedaan dus konden wij eigenlijk al met een head start lekker gaan dansen terwijl andere het nog aan het uitvogelen waren. We hadden een paar vrienden die wat hartjes boven onze hoofden aan het houden waren maar voor de rest niet echt mensen die ons echt aanspraken op dat we samen naar het gala waren en samen aan het dansen waren. Het ging echt perfect tot dat ik die nacht terwijl ik in bed lag en niet kon slapen (wat voor het eerst was die week want normaal gesproken was ik onder in 15 min) dus begon ik na te denken over de gebeurtenissen van die dag en begon ik ook na te denken over hoe ik over dit meisje dacht en wat ik allemaal niet voelde wanneer ik rondom haar was. Toen ik alles op een rijtje had kwam ik tot de conclusie dat ik door de week heen haar onbewust (of bewust) leuk ben gaan vinden en dan niet leuk zoals dat meisje ziet er hot uit die ziet er leuk uit. Nee ik vond haar echt leuk en wou met haar een relatie aangaan, maar toen sloeg de bom in. Wat als…. ze me niet terug leuk vond.
Het is nu de dag na kamp en ik ben lekker uitgerust dit meisje heeft me tijdens kamp uitgenodigd om die week erna op haar verjaardag te komen (zij woont in Drenthe ik in zuid Holland) ik vond het een leuk idee maar moest eerst toestemming krijgen van mijn vader (gescheiden ouders) hij vond het eerst niet oké vanwege de reistijd, maar een dag of 2 voor haar verjaardag kwam ik erachter dat ik een andere trein kon nemen waardoor m’n vader de reistijd acceptabel vond. Dit zorgde ervoor dat ik die dag toch naar haar verjaardag kon komen dus ik ging die dag ook in een keer een verjaardags cadeau voor haar zoeken. Ik vond uit eindelijk een ketting. Ik koos voor een ketting want ik zag dat ze geen ringen droeg en geen gaatjes had, de enige keer dat ik haar juwelen zag dragen was toen ze een ketting droeg.
De dag van haar verjaardag kwam en ik stapte op de trein en even later was ik in Drenthe aangekomen, ze kwam me op wachten op het station waar naar ik mee ging naar haar huis waar ik haar ouders ontmoette samen met een van haar zussen. Na eventjes wat taart te hebben gegeten en wat gepraat te hebben ging ze me een rondleiding geven van het centrum van haar woonplaats. We hebben tijdens deze rondleiding een lekker ijsje gehad en gingen even later terug naar haar huis om richting de verassing te gaan. De verassing was een escape room. We hadden 2 groepjes en ik zat toevallig in haar groepje. Nadat we klaar waren was het alweer bijna tijd voor mij om naar huis te gaan dus gingen we samen naar het station lopen waar we nog wat meer hebben gekletst over de dag.
We hebben tot vandaag aan toe elke dag extreem veel gechat samen. En hebben natuurlijk ook samen gebeld. We zijn helaas nu allebei op vakantie waardoor we meer tijd met onze families moeten doorbrengen waardoor we minder kunnen bellen. Maar wat mij voornamelijk tot denken deed doen was dat bijna elke keer dat ik een snap kreeg van haar of dat we aan het video bellen waren dat ik haar dat kettinkje zag dragen die ik aan haar had gegeven.
We hebben samen een soort van deal gemaakt omdat we allebei niet echt wisten wat we voor elkaar voelde dat we even de tijd namen om het uit te vogelen en dan aan elkaar zouden melden waar we op zijn gekomen en wat we zou denken dat we voelen. Ik heb deze tijd genomen om er echt goed over na te denken of ik haar echt leuk vind en of zij mij ook leuk zou kunnen vinden.
Mijn vraag is eigenlijk vind zij mij leuk wat denken jullie, ik ben namelijk heel slecht bij het opvangen van signalen van meiden. En ik wil niet opnieuw zo erg verraden worden zoals mijn laatste vriendin (nu al ong 8a9 maanden geleden) wie op mij gecheat heeft nadat ik nee zei tegen sex.
Kan iemand mij helpen. Nog even wat context ik ben 14j (dit jaar 15) ga naar havo 4 zei is 16m en is net klaar met de mavo en gaat komend jaar naar het mbo.