Vraag

is er een dating app?

  • 17 October 2021
  • 5 reacties
  • 492 Bekeken

Badge

is er een dating app voor kinderen????

ben 12 jaar :)


5 reacties

Hé carlijn,

Ik denk dat je het beste zelf wat kan opzoeken. Zelf heb ik alleen wat gevonden over kinder tinder, dat was voor 13 jaar en ouder.

Weet je zeker dat je al een dating app wil downloaden. Ik denk dat je verstandig genoeg bent om het zelf te bepalen, maar denk er gewoon nog eens goed overna.

Er is grote kans dat je meer met oude mensen praat dan kinderen van je leeftijd als je dating apps gaat gebruiken.

Op jouw leeftijd is er ook nog tijd zat om de ware te ontmoeten zonder dat je een app gebruikt.

Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen en wilde je nog helemaal niet daten en was je gewoon nieuwsgierig?

Groetjes,

1anoniempje1

Reputatie 7
Badge +9

Ik hoop dat er een dating app is voor kinderen anders moet er eentje komen

Reputatie 5
Badge +5

Is wink een optie ??? Idk welke leeftijd er is maar is toch een soort kinder tinder.

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga kijken

 

Badge

ik weet dat veel 16 jarige liegen over hun leeftijd op tinder. 

Zelf zou ik je afraden om op deze manier op zo een app deel te gaan nemen want je bedriegt zo op deze manier de mensen die daar eerlijk en serieus opzitten. Lijkt me niet de beste manier om een relatie te starten al is het alleen maar vriendschap. Daarnaast lijkt het me ook best wel een erg groot leef tijds verschil voor jou wat het nog riskanter maakt want die leeftijd is immers bedoeld om je te beschermen tegen mensen die ouder zijn die niet bepaald goede bedoelingen hebben.

Reageer