Skip to main content

is dit vreemdgaan/ wat moet ik doen??

• December 25, 2025
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

cocktailbair

1 jaar geleden was er zo een meisje op mijn school waar ik doodjaloers op was. Mijn vriend had deze zomer voor 2 weekjes contact met deze meisje gehad terwijl we een relatie hadden. Er is voor de rest niet zo veel gebeurd tussen hun twee ( beweert hij) maar hij heeft wel alles van mij verborgen, en hiermee bedoel ik het feit dat ze elkaar op snap hadden en ze waren ook eens met een groepje buiten iets gaan doen zonder aan mij te vertellen. Toen ik er achterkwam was ik natuurlijk kapot en nogmaals super onzeker over mezelf. Hij heeft al zijn fouten toegegeven, maar doet hele tijd alsof de probleem niet zo groot was en zegt ook dat hij niet is vreemdgegaan. Ik vind dit dus wel vreemdgaan dus er onstaat hele tijd ruzie. Het is al 5 maanden geleden en ik zit er nogsteeds elke dag mee, zo erg dat ik elke dag al haar socials check of ze iets heeft geplaatst zodat ik gewoon net als haar kan zijn en mezelf kan aanpassen op haar. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

1 reactie

Dpro
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • December 25, 2025

hoi hoi

vervelend voor je dat dit gebeurd is.
en ik snap ook zeker dat je hier last van hebt.

Dat hij zecht dat hij nooit is vreemdgegaan, dat moet je geloven, maar goed. je bent er niet bij geweest, dus je weet ook niet wat er gebeurd is. 
Ik neem aan met vreemdgaan dat je bedoelt met, dat ze hebben afgesproken en mekaar op snap hebben zonder het jou te zeggen. zelf als jongen zijnde vind ik dat niet heel netjes van hem inderdaad, maar vreemdgaan vind ik het niet. ik zal er zelf ook boos over zijn omdat die gene niet eerlijk is geweest. maar vreemdgaan is het niet.
Ik snap echt dat je er last van hebt, alleen ik denk wel dat het juist tegen werkt als je steeds haar socials kijkt, dan herinner je jezelf steeds aan dat moment en dan word het alleen maar ergen

Ik hoop dat je hier wat aan hebt:]
groetjes en fijne feestdagen