Vraag

is dit vreemdgaan?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Noemen jullie dit vreemdgaan,

een naaktfoto naar een andere jongen dan je vriendje sturen?


19 reacties

Hoi Anoniemgirla,

Hmm,ik denk het niet want je hebt niet met een ander gezoend ofzo.

 

Hi Anoniemgirla,

 

volgens mij maakt het niet zo veel uit welke naam je er aan geeft.

Als je een vriendje hebt, ga je toch sws géén naaktfoto van jezelf aan een andere jongen sturen? Dan kun je het beter gelijk uitmaken met je vriendje of ben ik nou gek?

 

Nou ja, ik vind het dus raar, maar als jij er blij van wordt en je vriendje het ook prima vindt, ga vooral je gang. Of ga je het niet aan je vriendje vertellen?

Sorry, maar ik begrijp meisjes vaak niet, misschien komt het omdat ik zelf op jongens val.

 

Groetjes,

M&M’s

Ik snap je volkomen hoor m en ms, het was gewoon een domme fout van mij wat ik heb gedaan toen. En ik ben er zelf ook zeker niet trots of iets op.

Hi Anoniemegirla,

oh,  het was al gebeurd. Ik dacht dat je het van plan was en wilde weten of het wel kon. Ik begrijp het nu beter. En ja, iedereen doet wel eens iets, wat ie misschien beter niet had kunnen doen. Heb ik zelf ook wel eens last van….

Ik lees dat het jou ook niet lekker zit en dat snap ik wel.

Dat gaat jou vast niet nog een keer gebeuren. Dus, dan is het toch nog ergens goed voor geweest. Je hebt er van geleerd.

Het leven is soms ook gewoon vallen en opstaan en ‘trial and error’.

Hopelijk is de uiteindelijke ‘schade’ mee gevallen.

 

Groetjes :slight_smile: ,

M&M’s

Heyy

Ik denk niet dat ik het vreemdgaan zou noemen, maar moest ik een vriendin hebben en ze stuurt naaktfoto’s naar andere boys denk ik niet dat ik blij zou zijn hoor. Vind het gewoon een beetje vreemd

Groetjes

Kaas123

Ik heb het ook niet tegen mijn vriend gezegd, omdat ik me er heel erg om schaam dat ik het heb gestuurd en ben bang dat ik hem heel erg kwets. Daarom dacht ik dat het misschien beter is om het niet te zeggen en verder te gaan met de relatie, want nu is het nog gewoon helemaal prima en ik stuur die fotos niet nog een keer.

Kunnen andere mensen me nog helpen met wat ik moet doen nu??

Eigenlijk wel omdat je met iemand een relatie hebt en je verklaard dat je elkaar graag ziet en ge moet zo denken, zou jij het fijn vinden als hij naaktfoto's naar andere meiden stuurt want voor hem is het hetzelfde gevoel als voor jou 

Vind jij dat ik het moet vertellen of het moet laten rusten? omdat het al een hele tijd geleden is gebeurd en ik er zelf ook spijt van heb.

Badge

Hoi, Ik vind zelf wel dat dit vreemdgaan is.  Maar als het zoals je al zegt een tijdje terug is gebeurd, dan zou ik niks tegen je vriend zeggen. Maar als diegene naar wie je het hebt gestuurd het aan je vriend verteld heb je nog een erger probleem denk ik. 

 

Hallo Anoniemegirla :)

Als ik een vriendin zou hebben zou ik niet heel erg blij zijn als ze naaktfoto's naar andere jongens toe zou sturen. Ik vindt het persoonlijk wel vreemdgaan, misschien niet fysiek maar wel online vreemdgaan want je stuurt wel een naaktfoto naar iemand anders dan je vriendje.

-TheMightySlayer

Vind jij dat ik het moet vertellen of het moet laten rusten? omdat het al een hele tijd geleden is gebeurd en ik er zelf ook spijt van heb.

Hey,

Moeilijk dilemma. Je hébt natuurlijk een kans dat als je het vertelt dat hij het uitmaakt. Maar als hij van je houdt vergeeft hij je mschn wel... Ik weet niet hoe het met die jongen zit naar wie je de foto hebt gestuurd, heeft hij het aan andere mensen vertelt? Dan kan je m beter voor zijn en het eerlijk aan je vriendje vertellen.

De fairste oplossing zou zijn dat je het aan je vriendje vertelt. Het zit jou echt dwars dus ik denk dat je wel rust vindt als je het vertelt. Laat weten dat je er echt mee zit en er enorme spijt van hebt. Als hij het goed opvat heb je echt geluk met zo'n fijn vriendje🤗 eerlijkheid duurt nou eenmaal het langst!

Veel succes!

De jongen waarnaar ik het heb gestuurd woont 2/3 uur van ons vandaan, maar hij heeft het niet tegen iemand gezegd en laten zien.  Hij is ook gewoon te vertrouwen dat hij dat niet doet, want hij kent ook niemand van mijn vrienden etc.

Badge

Ik heb dit persoonlijk al veel gedaan, 

Zonder besef.

Nu ik dit lees voel ik me heel erg schuldig maar ik ben 13 en ga dus geen naaktfoto's naar men vriendje sturen.

Maar wel naar mensen online die ik niet ken en nooit ga ontmoeten.

Ik kan er niets aandoen het is sterker dan mezelf.…

-ano

Ik vind het zelf behoorlijk schofterig om naaktfoto's naar anderen te sturen terwijl je een relatie hebt imo. Dus ja, als mijn vriendinnetje dat zou doen, dan zal ik het instant uitmaken. 

Eens met LineRect. Als m mijn vriendje dat zou doen dump ikhem meteen zonder twijfel. 

Reputatie 4
Badge +3

k zou het niet vreemdgaan noemen, maar zou t zelf niet leuk vinden als ik in een relatie zit met iemand die dat doet

Badge

Hi Anoniemgirla,

 

volgens mij maakt het niet zo veel uit welke naam je er aan geeft.

Als je een vriendje hebt, ga je toch sws géén naaktfoto van jezelf aan een andere jongen sturen? Dan kun je het beter gelijk uitmaken met je vriendje of ben ik nou gek?

 

Nou ja, ik vind het dus raar, maar als jij er blij van wordt en je vriendje het ook prima vindt, ga vooral je gang. Of ga je het niet aan je vriendje vertellen?

Sorry, maar ik begrijp meisjes vaak niet, misschien komt het omdat ik zelf op jongens val.

 

Groetjes,

M&M’s

het ni zo like das ni vreemd gaat ofs bc je doet niks me die gast alleen foto’s door sture mss vr u ma ni vr mij en de mense die het hbbe gdn like kde da en das ni zo erg

tis gwn zo da dan men vriendje ni veel aandacht geeft en dan dak veel aandacht krijg vn die jongens

Badge

Ik heb dit persoonlijk al veel gedaan, 

Zonder besef.

Nu ik dit lees voel ik me heel erg schuldig maar ik ben 13 en ga dus geen naaktfoto's naar men vriendje sturen.

Maar wel naar mensen online die ik niet ken en nooit ga ontmoeten.

Ik kan er niets aandoen het is sterker dan mezelf.…

-ano

doek ook

Reageer