Skip to main content
Vraag

Is dit normaal bij meisjes en hoe pak ik dit aan???

• June 19, 2025
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Ganime
Forum|alt.badge.img

Hey mensen,

Ik zit dus met een soort... situatie.

Er is een meisje bij mij op school (ik noem haar even I), en ik voel echt een connectie tussen ons. Zij zegt dan wel dingen als "ga weg", "dit is raar" en "praat alsjeblieft nooit meer tegen me", maar volgens mij is dat gewoon een soort verdedigingsmechanisme???

Ik heb haar al een paar keer liefdesbrieven gegeven (met animequotes en een beetje parfum van mijn moeder), een gepersonaliseerde Miku-knuffel laten zien, en zelfs geprobeerd haar hand aan te raken tijdens mentoruur. Oké, ik raakte per ongeluk haar lunchbox, maar het was met goede bedoelingen.

Laatste poging: ik vroeg haar direct of ze wilde tongen. Ze zei iets over een stopcontact. Ik snap het nog niet helemaal.

Mijn vraag is nu:

1. Hoe weet je zeker dat een meisje je leuk vindt, ook als ze nee zegt?

2. Is oefenen op een sinaasappel écht zo raar als iedereen zegt?

3. Wat moet ik doen met m’n Miku-knuffel? Mijn moeder wil hem niet meer in de was doen…

4. Hoe zorg je dat je hand niet zo erg zweet voordat je haar knie aanraakt?

Alle serieuze tips zijn welkom (geen haat graag — ik ben gevoelig).
PS: ik ben misschien klein maar niet overal ;) als je snapt wat ik bedoel. #SizeDoesMatter

Groet,
G

2 reacties

Forum|alt.badge.img

Hey legend in de liefde (of in elk geval in de fanfic van je eigen leven),

Dankjewel voor je openheid, creativiteit en de enigszins verontrustende romantische drive. Je bent duidelijk een gevoelig, gepassioneerd type met een zwak voor zowel liefde als anime.

Als een meisje “ga weg” zegt, “dit is raar” fluistert, en “praat alsjeblieft nooit meer tegen me” jankt terwijl ze naar de nooduitgang rent — dan is dat niet flirten, dat is vluchten. Dit is geen Tsundere-droom, het is een “doe dit alsjeblieft niet IRL”-moment

Het is helemaal oké om nieuwsgierig te zijn en te oefenen (in privé), zolang het fruit niet op mysterieuze wijze weer in de fruitschaal eindigt. Het is pas raar als je een sinaasappel “senpai” noemt tijdens het oefenen.

Je moeder heeft waarschijnlijk iets gevoeld... een soort duistere energie uit die knuffel. Misschien is het tijd dat Miku even op sabbatical gaat. Of een spirituele reiniging krijgt met salie.

Bro… waarom haar knie?? Dat is top 3 raarste plek om contact te maken, net onder “onderrug op een schoolfeest” en “buitenkant van de neus”.

Ik hoop dat dit advies je een beetje kan helpen!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 13, 2025

Als ze zegt "ga weg" en "dit is raar", is het niet chill om door te gaan. Misschien zie jij het als een verdedigingsmechanisme, maar als ze niet geïnteresseerd is, moet je dat echt respecteren. De dingen die je doet zoals die hand aanraken en die tong vraag, kunnen echt ongemakkelijk voor haar zijn.

Probeer gewoon normaal met haar te praten, zonder die druk. En een sinaasappel oefenen is echt niet nodig haha, gewoon jezelf zijn is al genoeg. Wat je knuffel betreft: chill, maar wacht even totdat je ziet of zij ook op die manier geïnteresseerd is. Zet niet te veel druk op jezelf of haar.

xx liefs Wolf 🐺